نام مستعار جدید مهدی طارمی

نام مستعار جدید مهدی طارمی

بی شک موفق ترین لژیونر فعلی فوتبال ایران مهدی طارمی مهاجم پورتو پرتغال است.

طارمی در تابستان 2020 با 15 میلیون یورو به پورتو رفت. این مهاجم در اولین فصل حضورش در اژدها ناامید نشد و 23 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد. او همچنین برای گل آکروباتیک خیره کننده اش در برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد.

این بازیکن در فصل گذشته 26 گل و 17 پاس گل داد و با پورتو پرتغال دبل کرد و عنوان قهرمانی و جام حذفی را از آن خود کرد.

ستاره ایرانی به قدری درخشیده و کار کرده است که هواداران پورتو عاشق ستاره ایرانی خود هستند و به جرات می توان گفت مهدی محبوب ترین بازیکن حال حاضر پورتو است. یکی از ایرانیان مقیم پورتو به ما گفت که طارمی نمی تواند به راحتی خانه اش را ترک کند و هر جا که می رود هواداران پورتو جلوی او را نمی گیرند و می خواهند با او عکس بگیرند.

همچنین در پی درخشش مهدی در این فصل که با صعود آن تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، هواداران پورتو به ستاره ایرانی خود لقب خدای پارس را داده اند که نشان از محبوبیت زیاد طارمی دارد.

شایعات جدایی طارمی از پورتو در ماه های اخیر شدت گرفته است. موضوعی که باعث عصبانیت هواداران پورتو شده و آنها تحت هیچ شرایطی نمی خواهند ستاره محبوب خود را از دست بدهند.

همانطور که مشخص است طارمی در پورتو یک جنتلمن است و اگر تصمیم به تمدید قراردادش با این تیم و ماندن داشته باشد نه تنها نام خود را به عنوان یکی از اسطوره های پورتو در تاریخ این باشگاه حفظ می کند، بلکه امتیاز ویژه ای نیز به دست می آورد. محبوبیت

دیدگاهتان را بنویسید