مورینیو دست روی مهاجم ایرانی گذاشت

اگرچه گفته می شود باشگاه انگلیسی منچستریونایتد یکی از تیم هایی است که به دنبال وضعیت طارمی و احتمال به خدمت گرفتن او هستند، اما این خبر هنوز از سوی یک منبع موثق و رسمی اعلام نشده است.

پورتو برای تخلیه طارمی مبلغی در حدود 20 میلیون یورو طلب می کند که کار را برای مشتریان این مهاجم 31 ساله سخت می کند.

پیش از این از تیم میلان ایتالیا نیز به عنوان یکی دیگر از تیم های علاقه مند به آقای گل ایرانی در آخرین فصل لیگ پرتغال یاد می شد که میلان برای جذب طارمی اقدامی انجام نداد.

با این حال کوریره دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی جدید مدعی شده است که رم با سرمربیگری ژوزه مورینیو وضعیت مهدی طارمی را زیر نظر دارد.

مورینیو دست روی مهاجم ایرانی گذاشت

رم هنوز معمای مهاجم میانی را حل نکرده است و این روزها نام های مختلفی برای این مهاجم به گوش می رسد تا جایگزین تامی آبراهام مصدوم شود که طارمی یکی از این بازیکنان است.

در بخشی از گزارش نشریه ایتالیایی در مورد لیست بلند رم برای خط حمله آمده است: “تارامی خریدی مقرون به صرفه است که ارزشی در حدود 18 میلیون یورو دارد (قابل مذاکره). او مطمئناً مردی است که می داند چگونه گلزنی کند: 31 گل در فصل گذشته که تیمش را به جام حذفی و سوپرکاپ پرتغال رساند. او مشخصات متفاوتی دارد و از فولارین بالوگون آمریکایی ارزان‌تر است، اما می‌تواند اهداف مورد نیاز رم را فراهم کند.

از آنجایی که باشگاه رم یکی از تیم های ایرانی با صفحات اجتماعی فارسی است، شاید سرمایه گذاری روی گلزن ایرانی برای این باشگاه موجه باشد.

رسانه های ایتالیایی در سال های اخیر مدعی شدند که رم نسبت به جذب سردار آزمون، دیگر مهاجم ایرانی که پس از جدایی از تیم زنیت به لورکوزن آلمان رفت، مثبت بود.

دیدگاهتان را بنویسید