مورینیو سه بار به چلسی برمی گردد؟

نمایندگان ژوزه مورینیو با چلسی تماس گرفتند تا ببینند آیا احتمال بازگشت این مربی برای سومین دوره حضور در استمفوردبریج وجود دارد یا خیر.

ژوزه مورینیو می تواند سومین فصل خود را در چلسی آغاز کند. سرمربی پرتغالی پس از حضور در این تیم بین سال های 2004 تا 2008 و 2013 تا 2016، بار دیگر به جمع آبی ها بازگشت.

دیلی میل گزارش می دهد که سرمربی پرتغالی در ایتالیا ناراضی است، در حالی که پاتر به دلیل نتایج ضعیف در آستانه اخراج است، به این معنی که مورینیو می تواند برای سومین بار هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

چلسی در زمستان امسال فعال ترین فصل نقل و انتقالات خود را داشته است. از زمانی که تاد باولی مالک جدید چلسی شد، این تیم بی وقفه در بازار نقل و انتقالات خرید می کرد. رکورد نقل و انتقالات چلسی خرید مودریچ اوکراینی بود که او را به گران ترین بازیکن جهان در بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل کرد، اما نتایج این تیم بسیار ضعیف بوده است.

آقای هاس همیشه اعتراف کرده است که ترجیح می دهد در لیگ برتر به جای هر جای دیگری کار کند. در واقع همین چند هفته پیش مشخص شد که سرمربی پرتغالی قصد دارد به لیگ برتر بازگردد و هدایت این باشگاه لندنی را بر عهده بگیرد چرا که همسر و دخترش در لندن زندگی می کنند.

چلسی که خریدهای زیادی انجام داده احتمالا تابستان شلوغی خواهد داشت. حکیم زیچ، کای هاورتز، کریستین پولیسیچ، پیر امریک اوبامیانگ و کالیدو کولیبالی می‌توانند برای ایجاد تعادل در ترکیب آبی‌های لندن از این ترکیب جدا شوند اما باید دید این تغییرات روی نیمکت مربیگری هم خواهد آمد یا خیر.

فوت مرکاتو پیش از این گزارش داده بود که ژرمن کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن شخصا با مورینیو تماس گرفته تا در مورد احتمال حضور این مربی در پاریس صحبت کند. مورینیو به احتمال زیاد از حضور او در پاری سن ژرمن یا چلسی استقبال خواهد کرد زیرا با وجود اینکه در فصل جاری با رم عملکرد خوبی نداشته و شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارد، به سطح اول فوتبال اروپا بازخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید