مورینیو سپاهانی ها را غافلگیر کرد!

تیم فوتبال سپاهان مهم ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت های بیست و دوم لیگ را در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار کرد و در حالی که موریس با چهار غایب بزرگ و تاثیرگذار تیمش را به این دیدار فرستاده بود، در نهایت روی نژاد مهدی گلزنی کرد. که در نیم فصل اردوی طلای پوشان را ترک کرد باید سه امتیاز تعیین کننده این دیدار را به حساب خود واریز می کرد.

این بازی مهیج که البته شاهد رویکرد متفاوت جواد نکونام و خوزه مورایس نسبت به بازی های اخیرشان بودیم، بازی ای بود که توجه ژوزه مورینیو و آقای هاس را به خود جلب کرد که از پیروزی شاگردانش خوشحال شدند. دستیار سابق دقایقی پس از پایان بازی و در حالی که سپاهانی ها در حال ترک فولاد آرنا به مقصد فرودگاه بودند تا به اصفهان برگردند، با موریس تماس گرفت و ضمن تبریک به دوست قدیمی خود، این پیروزی را به او تبریک گفت.

مورینیو سپاهانی ها را غافلگیر کرد!

مورایش از سال 2010 و کسب سه گانه تاریخی تا پایان دومین دوره مورینیو در چلسی، همراه همیشگی این مربی سرشناس جهانی بود و سپس تصمیم گرفت چالش جدیدی را به عنوان سرمربی امتحان کند که او را به اصفهان و سپاهان می برد. رسیده اند.
سرمربی پرتغالی سپاهان همیشه در مصاحبه هایش گفته است که مورینیو را خیلی دوست دارد و او را مثل یک برادر دوست دارد. مورایس همچنین چندین بار تاکید کرده است که اگر مورینیو از او کمک بخواهد، در هر زمان و مکانی برای پیوستن به دوست محبوبش تردیدی نخواهد داشت.
همین ارتباط عمیق این دو پرتغالی باعث شد تا مورینیو پیگیر نتایج سپاهان در لیگ برتر باشد و یکی از حامیان قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید