موساد همتایان بحرینی خود را آموزش می دهد


ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882752

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی نیروهای امنیتی بحرین را آموزش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وال استریت ژورنال آمریکا در گزارشی به نقل از یک مقام بحرینی گزارش داد که سازمان جاسوسی موساد در حال حاضر در حال آموزش و تجهیز همتایان بحرینی خود است. با این حال، این گزارش مشخص نمی کند که چه نوع تجهیزاتی استفاده می شود.

بر اساس این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد، رژیم اسرائیل نیز با فروش پهپادها و سامانه های ضد پهپاد به بحرین موافقت کرده است. در این گزارش مشخص نشده است که چه نوع پهپاد یا تجهیزات نظامی در اختیار بحرین قرار خواهد گرفت.

در گزارش وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام ارشد بحرینی آمده است که موساد و شین بت در ماه های اخیر برای آموزش افسران اطلاعاتی خود با منامه همکاری داشته اند.

رژیم صهیونیستی و بحرین در سال 2020 در چارچوب توافق ابراهیمی و تحت فشار آمریکا روابط خود را عادی کردند. این توافق ماه ها بعد راه را برای عادی سازی روابط با مراکش هموار کرد.

وال استریت ژورنال نیز پیشتر از نشست نظامی سازماندهی شده توسط آمریکا در مصر که با حضور مقامات ارشد تل آویو و کشورهای عربی متحده از جمله عربستان سعودی برای ایجاد ائتلاف منطقه ای برگزار شد، گزارش داده بود.

قرار است بایدن امروز به فلسطین اشغالی و از آنجا به عربستان سعودی سفر کند.

بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از تلاش های آمریکا برای ایجاد توافقنامه دفاع هوایی منطقه ای بین تل آویو و متحدان عربش در منطقه حمایت کرد. این توافقنامه که گانتز آن را «دفاع هوایی خاورمیانه» نامید، برای اتصال سامانه‌های پدافند هوایی کشورهای غرب آسیا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید