وزیر آموزش و پرورش: سدواسیمها اقتدار خود را از دست می دهد / نظارتی بر فیلم هایی که همه با تلفن خود تماشا می کنند وجود ندارد. نمی دانید چه کاری انجام دهید؟

وزیر آموزش و پرورش: سدواسیمها اقتدار خود را از دست می دهد / نظارتی بر فیلم هایی که همه با تلفن خود تماشا می کنند وجود ندارد.  نمی دانید چه کاری انجام دهید؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هوش مصنوعی به عنوان یک تحول مهم در همه عرصه های بشری نشان داده می شود و به عنوان یک انقلاب جدید مانند انقلاب صنعتی و ارتباطات، مقوله ای با تأثیرات بالا و دامنه تأثیرگذاری در همه انسان ها است. زمینه های.

سیتنا: محمدمهدی اسماعیلی امروز دوشنبه 14 تیرماه در همایش «هوش مصنوعی، تولید و محتوای رسانه ای» که در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: موضوع هوش مصنوعی به عنوان یک تحول و نقطه عطف مهم در همه عرصه هاست. مناطق انسانی یک تحول مهم است.

وی افزود: هوش مصنوعی به عنوان انقلابی نوین مانند انقلاب صنعتی و ارتباطی مقوله ای با تاثیر و گستره قوی در تمامی عرصه های انسانی است.

اسماعیلی گفت: روزانه اخبار مختلفی از هوش مصنوعی منتشر می شود.

اسماعیلی گفت: مقوله های جدید امروز بر ما حکومت می کنند. قبل از آن روزنامه ها بخش مهمی از اطلاعات مردم بود و تیراژ روزنامه ها تا 500 یا 600 هزار می رسید و عده ای از آنها برای تبلیغات روزنامه ها استفاده می کردند، اما امروزه برخی از روزنامه ها کمتر از دو تا سه هزار تیراژ دارند و تیراژ آنها به … روزنامه ها کمتر از 2 درصد است یعنی شاهد تغییر قدرت از سیستم رسانه مکتوب به سیستم رسانه دیجیتال بودیم.

وی بیان کرد: امروزه اقتدار رسانه ها از مکتوب به مدرن تبدیل شده و به دلیل حجم زیاد رقبای داخلی و خارجی در عرصه رسانه و تولید محتوا، صداوسیمها اقتدار خود را از دست می دهد.

وی با اشاره به اختلافات موجود بر سر نظارت بر شبکه تلویزیونی خانگی افزود: شبکه تلویزیونی خانگی بخش قابل توجهی از اوقات فراغت مردم را تشکیل می دهد. در این دو سه سال که بین ما و صدا و سیما در مورد نظارت تصویری دعوا می شود، در اپلیکیشن های معمولی هم فیلم می گذاشتند. آیا میشه به روش قبلی درستش کرد؟

اسماعیلی ادامه داد: فیلم هایی که در سالن ها اکران می شود به شدت نظارت می کنیم اما بر فیلم هایی که همه با گوشی خود می بینند نظارتی وجود ندارد. نمی دانید چه کاری انجام دهید؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اتفاقات اخیر نظام سنتی حاکمیت فرهنگی ما را با چالش جدی مواجه کرده است. آیا باید مقررات را رها کنیم یا به گونه ای دیگر نظارت و تنظیم کنیم؟ اینها تنها سوالات امروز ما هستند، زمانی که هنوز هوش مصنوعی وارد نشده است. شما نمی توانید منفعل باشید

دیدگاهتان را بنویسید