موضوع اصلی بازی جنجالی استقلال و پرسپولیس گم شده است

موضوع اصلی بازی جنجالی استقلال و پرسپولیس گم شده است

محمد محبی یکی از عوامل درگیری با پرسپولیسی ها در این دیدار حضور داشت که سیدجلال حسینی نیز با او مصاحبه کرد و گفت: متاسفم که در این فوتبال حرم ها به راحتی تجاوز می شود. یک زمانی احترام به پیشکسوت و بزرگتر حرف اول و آخر این فوتبال بود اما … گفتم بهتر است حرفی نزنم! شما بی دلیل عصبانی نیستید. نمیدانم چه بگویم؟ وقتی یک جوان 20 ساله به شما حمله می کند … واقعا متاسفم! البته مشکل محبی نیست. جوانی که دو سال در فوتبال است هنوز نه بزرگتر است و نه کوچکتر یا مدافع باتجربه تیم که توپ را به سمت مربیان پرسپولیس می زند.

داستان چی بود؟ در پایان این بازی درگیری عجیبی بین محمد محبی و کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی رخ داد که کریم باقری و رضا فتاحی برای جدایی سرکار رفتند اما درگیری بین محبی و پرسپولیس لفظی شد و همین موضوع باعث درگیری شد. پخش كردن. در این بین سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای اطمینان خاطر محبی و پرسپولیسی ها به سمت او می رود اما رحمان احمدی و عزت پورگز معتقدند سیدجلال می خواهد به نبرد ادامه دهد بنابراین سعی می کنند سیدجلال را آرام کنند و در نهایت ادامه می دهند. و در حالی که او در تونل بود این درگیری با شدت بیشتری توسط بازیکنان دو تیم مشاهده شد و پاهای سایر بازیکنان از وسط کشیده شد و …

این اتفاق باعث شد تا سید جلال حسینی در مصاحبه ای از یک پسر 20 ساله یاد کند. حالا این محمد محبی 20 ساله به لیگ پرتغال و تیم سانتا کلارا پیوسته و غایب اصلی ال کلاسیکو ایران (عنوان بازی سپاهان – پرسپولیس) است!

دیدگاهتان را بنویسید