موضوع تخصیص اعتبار به بنیاد خانواده شهدا و ایثارگران حل شد.


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808121

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل تخصیص بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر کاهش بودجه برای اجرای قانون جامع ایثارگران از 40 هزار میلیارد تن به 20 هزار میلیارد تن گفت: کاهش بودجه برای اجرای قانون جامع ایثارگران از 40 هزار میلیارد تن به 20 هزار میلیارد تن می رسد. بر اساس در جلسه ای که صورت گرفت، کاهش بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل جامعه ایثارگران از سوی سه مرجع تصمیم گیری شد و به همان مبلغ 40 هزار میلیارد تومان بازگشت.

وی گفت: در واقع 40 هزار میلیارد تن شهدا، 20 هزار میلیارد تن بند «و» و 20 هزار میلیارد تن بندی » لطفا توجه داشته باشید که هر دو ردیف در بودجه سال آینده پیش بینی شده است. همچنین بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از 45 هزار میلیارد تن پیشنهادی دولت در لایحه بودجه به 85 هزار میلیارد تن افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: کمیته تلفیق نیز نیازمند اعتبار لازم برای تغییر وضعیت دانشجویان است. درودزن شهرستان های مروداش و شین آباد پیرانشهر که در حوادث مدارس دچار حادثه شده بودند، رسمیت یافتند و هزینه بهره برداری از آنها به تصویب کمیسیون تلفیق رسید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید