موضوع کاهش وزن دختر اول علی دی شد / عکس

موضوع کاهش وزن دختر اول علی دی شد / عکس

دنیز نام دختر علی دایی است. دختر عمو علی در لندن زندگی می کند. دختر علی دایی مدتی است که مطالب مختلفی از زندگی شاد و مجلل او در لندن منتشر کرده است. عکسی از دوران کودکی دختر دنیز به نام دنیز را مشاهده می کنید که کمی چاقتر بود و حالا از این عکس بسیار لاغرتر شده است. عکس های متنوعی از دختر علی دایی را مشاهده خواهید کرد.

علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس است و سابقه مربیگری در سایپا و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. علی دی در حال حاضر از فوتبال دور است و کسب و کار خودش را انجام می دهد که حواشی زیادی داشته است. علی دی در فوتبال هم افتخارات زیادی دارد. او دو بار ازدواج کرده و یکی از ازدواج هایش شکست خورده است و دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد. عمو دنیز در لندن زندگی می کند و زندگی لاکچری او در اینستاگرام حاشیه های زیادی داشته است. عمویم در این مدت شایعات زیادی مبنی بر اختلافش با همسر اولش منتشر کرد. او اخیرا به پرسپولیس پیوند خورده است.

علی دایی متولد 11 فروردین 1349 در اردبیل فوتبالیست بود

وی دارای مدرک لیسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکتری گروه پژوهشی جامعه شناسی ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید