موفق ترین مهاجم فوتبال کشور قصد بازگشت به ایران را ندارد؟!

علی علیپور بدون شک یکی از موفق ترین مهاجمان فوتبال ایران در چند سال اخیر است. این بازیکن در پرسپولیس خوش درخشید و نقش مهمی در موفقیت سرخپوشان در سال های اخیر داشت و در نهایت عملکرد خوبش در قهرمانی ایران او را راهی فوتبال اروپا کرد. اگرچه مار ت تیمو در این فصل در لیگ پرتغال عملکرد خوبی نداشته است، اما علیپور عملکرد خوبی داشته و امیدوار است در طول فصل به عملکرد خوب خود ادامه دهد. نکته مهم برای علیپور این است که علیپور علیرغم درخشش در چند سال اخیر هیچ گاه دل خوشی از مربیان تیم ملی نداشته و با اینکه گاهی مستحق دعوت به تیم ملی بوده اما فرصتی به او داده نشده است. البته علیپور امیدوار است با شکستن این جادو به تیم ملی دعوت شود.

مار ت تیمو در این فصل عملکرد خوبی نداشت و در 11 مسابقه تنها 7 امتیاز کسب کرد!
در تدارکات پیش فصل و مسابقات شرایط خوبی داشتیم و توانستم 40 گل بزنم و یک پنالتی بزنم. اولین بازی براگا را باختیم که من هم بازی کردم و نتوانستم گل بزنم، در بازی بعد فیکس شدم و اولین گلم را زدم. در هفته های ابتدایی نتایج قابل قبولی داشتیم اما تیم به یکباره شرایط خوبی پیدا نکرد و بازی ها را پس از دیگری مساوی کردیم یا شکست خوردیم. در جام حذفی هم بازی کردیم و موفق به گلزنی شدم اما متاسفانه بعد از ضربات پنالتی شکست خوردیم و دوباره لیگ را ادامه دادیم که متاسفانه نتیجه خوبی کسب نکردیم. مدیرعامل در چند هفته اخیر تغییر کرده و 30 روز پیش سرمربی تغییر کرد و مربی جدید آمد. ما بازیکنان خوبی داریم و باید ببینیم مشکل کجاست تا آن را حل کنیم.

آیا امیدوارید این روند به سمت بهتر شدن تغییر کند؟
بله قطعا امیدوارم. مارتیمو تجربه خوبی دارد و حالا با تغییراتی که انجام شده، مدیرعامل باشگاه برای ایجاد شرایط بهتر تلاش می کند و در اولین گام جانشین سرمربی شد. امیدوارم از مسابقات آینده نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید