چوفا اردکان یکی از موفق ترین تولیدکنندگان مبلمان منزل در کشور می باشد


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807699

ایسنا/ چوفا اردکان یزد با کسب استاندارد ملی یکی از تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید مبلمان راحتی است که توانسته کالای ایرانی را به عنوان محصولی با کیفیت معرفی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی افهمی اردکانی، مدیرعامل واحد تولیدی گفت: تولید کالای ایرانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی امکان پذیر است. اگر این مقیاس ها رعایت شود می توانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم و به توسعه صادرات کشور کمک کنیم.»

وی اعمال استانداردهای ملی را به نفع مردم و اقتصاد کشورمان خواند و افزود: این امر موجب افزایش صادرات و فروش داخلی و تضمین ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و صرفه جویی در وقت و هزینه و در نتیجه افزایش درآمد ملی و رونق عمومی می شود. و کاهش قیمت ‘.

افهامی اردکانی با اشاره به اینکه چوفا یکی از معدود واحدهای تولیدی کشور است که دارای استاندارد ملی در زمینه تولیدات مبلمان منزل است، گفت: اگرچه محصولات این واحد در سال های 1 و 4 به عراق صادر می شد اما به دلیل مشکلات جنگ ها و درگیری هایی که در این کشور اتفاق افتاد برای مدتی متوقف شد.

وی با بیان اینکه این واحد تاکنون زمینه اشتغال مستقیم 100 نیروی ماهر در زمینه چوب و فلز را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: البته 200 نفر نیز به صورت غیرمستقیم در زمینه تولید مبلمان راحتی با این شرکت در ارتباط هستند.

وی تجهیز برخی از دانشگاه های کشور و همچنین نیروگاه اتمی بوشهر را از افتخارات این واحد عنوان کرد و از اینکه چوفا در بیش از پنج دهه گذشته همواره به دنبال انتخاب کیفیت به عنوان محور تبلیغات خود بوده ابراز خرسندی کرد.

افهمی گفت: چوفا اردکان در بدترین شرایط اقتصادی و در بحبوحه تحریم های کشور نیز مشتری مداری را کنار نگذاشته و تمام تلاش خود را به کار بسته تا مشتریان داخلی و خارجی هر چه بیشتر محصولات خود را باور و وفادار کنند.

مدیرعامل چوفا اردکان با تاکید بر اینکه تولیدات در زمینه محصولات چوبی با کیفیت از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند، نوسانات ارزی را یکی از معضلات این حوزه خواند و خاطرنشان کرد: مواد اولیه این صنعت مشکل است. ارز به حل مشکلات واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید