تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند/ دولت از تولیدکنندگان حمایت می کند


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842195

معاون دادستان کل کشور گفت: دولت با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تامین مواد اولیه و صدور مجوز صادرات برای تولید مازاد نیاز در چارچوب تمهیدات لازم، حمایت از تولید مرغ و تخم مرغ را مورد توجه و حمایت قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عمرانی معاون دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خطاب به تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: بخش مهمی از تاریخ کشور این است که ارزهای ترجیحی و رانت های بی شماری حذف شده و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

عمرانی با تشکر از کارکنان فداکار بخش خصوصی و اقتصادی که در تامین غذای مردم تلاش زیادی کردند و در همه عرصه ها پیشتاز بودند، از آنان خواست با تلاش مضاعف برای عبور سرافراز از این مرحله اقتصادی و نتیجه همه تلاش ها صبور باشند. . . جلوی مشکلات معیشتی مردم شریف کشور را بگیرید.

عمرانی همچنین به آن عده معدودی که تولیدکننده واقعی نیستند و نگران نابودی جوجه های یکروزه و نمایش آنها در فضای مجازی و دنیای واقعی هستند و ایجاد اختلال در سیستم تولید و غذای مردم که یک پدیده جنایتکارانه است، هشدار داد. قانوناً و اجازه نمی دهیم کسی با مردم دشمنی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید