میدان های راهپیمایی 22 آبان + عکس

همزمان با هفتمین روز گرامیداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی با شعار «حماسه مقاومت، مقاومت و استکبار ستیزی» 22 آبان ماه سال جاری در تهران و سایر استان ها برگزار شد.

راهپیمایی سراسری 22 آبان در تهران از ساعت 9:30 از مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و با برپایی غرفه ها و ایستگاه های مختلف آغاز شد. و قبل از سخنان رئیس جمهور قطعنامه پایانی قرائت شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 آبان در قطعنامه اختتامیه این مراسم تاکید کردند: ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی با اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس، دولت و قوه قضائیه بر مخالفت مستمر با اغتشاشات و اغتشاشات اصرار داریم. و از مسئولان بخواهند با تفکیک دغدغه معیشتی و رفاهی معترضان و اعتراضات به آنها از مغرضانه و ارائه راهکارهای قانونی برای ابراز انتقاد برخورد کنند.

سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور است.

تظاهرکنندگان سپس به سمت دانشگاه تهران، محل تجمع نماز جمعه حرکت کردند.

حدود 22 غرفه در طول مسیر راهپیمایی برپا شده بود که سرود تشکل های دانشجویی و سرود بسیج دانشجویی اجرا شد.

گروه‌هایی از دانش‌آموزان پلاکاردهایی در دست دارند که روی آن‌ها شعارهایی نوشته شده است.

میدان های راهپیمایی 22 آبان + عکس

تظاهرکنندگان پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سخنان رهبر انقلاب بر روی آن نوشته شده بود.

شعارهای «مرگ بر یاغی» و «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از مهمترین شعارهای راهپیمایی سیزدهم آبان امروز است.

روی یکی از پوسترها نوشته شده بود «همان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مرگ آنها را به همراه خواهد داشت» و دیگری نوشته بود: «ایران پر از شهید است، عصیان جواب نمی دهد».

حضور بانوان گارد ویژه و قرائت متون انگلیسی و فارسی از سوی آنان درباره یوم الله سیزدهم آبان و حوادث جاری کشور از ویژگی های راهپیمایی امروز است. این متن با شعار «زن، عزت و شرف» به پایان رسید.

13 نوامبر 1401

دانشجویان در اعتراض به دخالت این کشورها در امور داخلی ایران، کاریکاتورهایی از برخی از رهبران کشورهای غربی و عربی در دست دارند.

بر اساس اخبار منتشر شده، بیش از 3500 خبرنگار، فیلمبردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش دادند.

در این مراسم بیانیه برخی تشکل های دانشجویی نیز قرائت شد.

همچنین رزمی کاران دهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم 22 آبان به اجرای موسیقی پرداختند.

13 نوامبر 1401

در این مراسم مجری برنامه از راهپیمایان نیز خواست تا با صلوات از شهدای حادثه شیراز یاد کنند. سپس مداحی شد.

برخی از شرکت کنندگان نیز پوسترهایی با مضمون حمایت و تشکر از پلیس دارند.

سخنران این مراسم با انتقاد از مواضع برخی سلبریتی ها در رابطه با حوادث اخیر کشور، آنان را به نمک خوری و نمک پاشیدن متهم کرد و پس از آن شعار مرگ بر منافقین سر دادند که با تعدادی از آنها همراه شد. شرکت کنندگانی که شعار «حیدر حیدر» سر دادند وی ادامه داد.

13 نوامبر 1401

امروز ماکت پهپاد شهید در دستان دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان دیده شد.

در پایان بیانیه راهپیمایی که توسط رهبر و شرکت کنندگان قرائت شد، شعارهای «هیهات من ظله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حسین، حسین شعار ما، شهادت عزت ماست» سر داده شد. «این همه لشکر آمده، عشق رهبر آمده»، «ما همه سرباز شما هستیم، خامنه‌ای، گوش به فرمان شما».

دیدگاهتان را بنویسید