راهپیمایی ۱۳ آبان در میدان امام حسین/ مردم در این دولت گفتمان مقاومت را امتحان کردند

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781062

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی به تشریح ضرورت رسیدگی به این موضوع پرداخت و از هماهنگی برنامه های مختلف به این مناسبت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه 13 آبان با تشریح ویژه برنامه های این استان در استان برگزار شد.

محمدعلی احمدی برای اولین بار سیزدهم آبان را به خاطر اتفاقات مهمی مانند تبعید امام خمینی رحمه الله به ترکیه در 13 آبان 1343، ترور دانشجویان رژیم پهلوی در دانشگاه تهران در 13 آبان یادآور شد. سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط شاگردان امام در 13 آبان 1358 وجه مشترک هر سه واقعه را مبارزه با استکبار دانست.

وی جشن 13 آبان را فرصتی برای مبارزه با استکبار و تبیین توطئه های استکبار که مصداق اتم آمریکاست، دانست و افزود: در سطح منطقه داریم و با کمک آن توانستیم در برابر استکبار جهانی مقاومت کنیم. ظلم به زور و قدرت. نتیجه همین استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: خداوند در قرآن کریم امر مبارزه با ظلم و استکبار را که انقلاب ما از آن سرچشمه گرفته است و فطرت انسان و حیات والای انسانی را مغایر با قرآن اعلام کرده است. پذیرش ظلم و این مبارزه استکبار رمز بقای جمهوری اسلامی است و توسعه عمق راهبردی این انقلاب با تداوم مبارزه با استکبار میسر خواهد شد.

احمدی افزود: تاریخ مملو از جنایاتی است که استکبار جهانی به رهبری آمریکا علیه مردم و کشور ما انجام داده است. کشورها و مسائل دیگر را پوشش می دهد.

وی گفت: در سال های اخیر هر جا که از آرمان های انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم و استکبار ستیزان و منتخبان به جای گفتمان مقاومت، گفتمان سازش را مطرح و به کار گرفته اند، آسیب دیده ایم و مردم آسیب دیده اند. ما جلو رفتیم و برای مردم اقتدار پیدا کردیم که مصداق بارز روی آوردن به گفتمان سازش بی‌ثمر و مصداق گفتمان گشودن به واردات واکسن کرون علی‌رغم تحریم‌های سرکوب‌گر آمریکا و بین‌المللی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13 آبان ماه سال جاری را از نظر غلبه گفتمان مقاومت بر گفتمان سازش در بعد داخلی و نتیجه اعتماد مردم به گفتمان مقاومت در ماه‌های اخیر و در سطح بین‌المللی منحصربه‌فرد دانست. کشتار و ایجاد ناامنی در کشور.

احمدی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه سال گذشته مصادف با اوج تاج و سرخی شهرهای مختلف کشور و عدم امکان برگزاری تجمعات بود، گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون های مردمی در حال حاضر وضعیت کشور بهتر شده است. 13 آبان امسال به فال نیک گرفته است «ما برنامه ریزی های متعددی برای برگزاری مراسم در این روز داشته ایم و کرده ایم.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت 13 آبان امسال متشکل از کمیسیون های دانشجویی، فرهنگی، تبلیغی و مراسم است، خاطرنشان کرد: این مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تجمع مردمی در روز ۱۳ آبان در اصفهان از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام حسین (علیه السلام) ابتدای چهارراه فرهنگی چهاربه خبر داد که با برنامه های متنوع همراه خواهد بود و از مردم دعوت می شود. شرکت در مراسم . .

احمدی همایش دانش آموزی با عنوان «قصه فتح»، نمایشگاه «انحطاط آمریکا»، نشست هایی با عنوان «چرا استکبار»، مسابقه مفرح با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی مبارزه با آمریکا، خیابان آهنگ های اجرا شده در 13 نقطه اصفهان زنگ استکبار ساعت 8:30 صبح چهارشنبه 12 آبان در دبستان شهید کمالی ناحیه 6 دیدار دانش آموزان برگزیده با امام جمعه اصفهان در دفتر ایشان با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزان و اجرای برنامه یک روز شاد در روستا خدمت به محرومان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده یوم الله 13 آبان امسال برشمرد.

وی همچنین با اشاره به سخنان چند روز پیش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: چه افتخاری برای یک شهر و کوچه ها و کوچه هایش بالاتر از نام یک شهید بزرگ و فداکار است. شهر باید به نام شهدا آراسته شود.»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از همه دستگاه ها خواست در بزرگداشت این ایام به ویژه در حوزه شهرسازی فعال باشند و از شهرداری خواست از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تبیین استکبار استفاده کند.

احمدی همچنین تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی مراسم 13 آبان امسال این است که نشان دهد شعار مرگ بر آمریکا فقط متعلق به مردم ایران نیست و اکنون این شعار در کشورهای مختلف دنیا سر داده می شود.

وی گفت: از طریق مستکبران و سران رژیم آمریکا دیدگاه خود را نسبت به ایران نشان دهند تا مردم بدانند که با روش های مختلف از جمله تحریم و تهدید و حمایت از تروریست ها در صدد تحقیر و ضعیف نگه داشتن مردم ایران هستند. منطقه و گروه های مخالف با این موضوع برخورد می کنند. این موضوع بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید