میرحسینی زیر تیغ جراحان/ دیدار شاه محمدی و ساعی با تکواندوکار مجروح


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820752

ملیکا میرحسینی قهرمان تکواندو کشورمان پای مصدوم خود را به دست جراحان سپرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان در جریان مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران از ناحیه زانوی راست دچار آسیب دیدگی شد. سوار پیوندهای آسیب دیده (ACL) عمل کرد.

عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون به همراه مهروز ساعی مشاور بانوان فدراسیون تکواندو؛ پس از عمل میرحسینی با وی دیدار و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

عشرت شاه محمدی در ادامه این نشست گفت: خوشحالیم که عمل وی با موفقیت انجام شد و امیدواریم دوران نقاهت بعد از عمل به زودی به پایان برسد. ملیکا میرحسینی حالش خیلی خوبه و ما هم با این شور و انگیزه ای که ازش دیدیم کوک کردیم.

وی افزود: میرحسینی اگرچه به تازگی از اتاق عمل خارج شده اما نشان داده ورزشکار حرفه ای است و به خوبی با سختی ها کنار می آید. خوشحالیم که روحیه او بسیار خوب است و خوشحالیم که این امر قطعاً بر روند بهبودی او تأثیر می گذارد. امیدواریم میرحسینی مثل همیشه در عرصه بین المللی ما را به بهبودی افتخار کند.

مهروز ساعی نیز از عمل موفقیت آمیز میرحسینی ابراز خرسندی کرد.

میرحسینی در مسابقات بین المللی تهران موفق شد و در وزن 67- کیلوگرم با 13 پله صعود در رده بندی المپیک در رده هفدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید