دیدار ساعی با اهالی تکواندو خوزستان / سلیمانی نماینده این باشگاه در کمیته فنی


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823685

هادی ساعی در دومین سفر استانی خود ضمن دیدار و گفتگو با تکواندوکاران استان خوزستان، سلیمانی را به عنوان نماینده باشگاه ها در کمیته فنی منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رئیس فدراسیون تکواندو امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در دومین سفر خود به استان به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته مجامع و استان ها عازم استان خوزستان شد. و با داوران، مربیان و اهالی تکواندو دیدار کرد.

وی در این سفر ابتدا با شرکت های بزرگ حمایت از تکواندو استان دیدار کرد و سپس در جلسه ای با حضور مسئولان شورای استانی، روسای کمیته ها و شهرستان های مرتبط شرکت کرد. در این جلسه مسائل و مشکلات تکواندوی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس فدراسیون به سوالات پاسخ داد.

هادی ساعی در این سفر علی سلیمانی را به عنوان نماینده باشگاه ها در کمیته فنی منصوب کرد. سلیمانی به عنوان یکی از پیشکسوتان استان خوزستان با بیش از 40 سال سابقه در رشته تکواندو، 7 سال سابقه نایب رئیسی هیئت استان و همکاری با تیم های کوثر، فجر، حفاری، موکومت و مبارزه در لیگ های کشور، سابقه کار در کارنامه خود را دارد. حضور فعالی در این ورزش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید