خانم ها بیشترین تقاضا را برای جراحان زیبایی دارند

ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800217

زهرا کیانی نژاد گفت: مراجعینی داشتم که اگر در ظاهرشان نقصی نمی دیدم فقط برای تقلید و چهره به چهره به جراحی زیبایی روی آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این جراح پلاستیک در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: جراحی پلاستیک برای زیبایی با مدرنیته مطرح شده و مورد قبول اکثریت به عنوان یکی از عادات عادی اجتماعی و مراقبت روزانه افراد جامعه به ویژه بانوان است.

زهرا کیانی نژاد ادامه داد: در عصر کنونی که الگوها و معیارهای زیبایی حاکم بر جامعه به طرق مختلف به انسان تحمیل و ارائه می شود و او را به تصمیم گیری های متفاوت برای اعمال تغییرات فیزیکی تشویق می کند و بدن طبیعی جای آن را می گیرد. بدن اجتماعی

وی افزود: در این شرایط زنان در معرض دیدگاه دیگران قرار می گیرند و قضاوت آنها بیشتر بر اساس ظاهرشان است، بنابراین توجه جسمی و جسمی در هر دو حوزه سلامت روانی، فردی و اجتماعی آنها بسیار مهم و مؤثر است.

این متخصص گفت: بینی، قفسه سینه، زاویه چانه، لیفت گردن، استخوان گونه یا پروتز گونه بیشترین درخواست را در بین دختران دارند.

کیانی نژاد ادامه داد: با افزایش تحصیلات، گرایش به جراحی بینی در زنان افزایش یافته است و زنان شاغل بیشترین مخالفت را با این نوع جراحی دارند.

وی تاکید کرد: رینوپلاستی بیشترین تقاضا را در زنان مجرد دارد و تزریق ژل و بوتاکس در زنان متاهل بیشتر است.

این کارشناس افزود: میل به زیبایی در ذات انسان وجود دارد اما مشکل از زمانی شروع می شود که افراط و تفریط را در این موضوع مشاهده کنیم.

کیانی نژاد گفت: مراجعینی داشتم که در صورتی که نقصی در ظاهرشان ندیدم فقط برای تقلید و چهره به چهره به جراحی زیبایی روی آوردند.

وی ادامه داد: برخی از جراحی های زیبایی ریشه روانی دارند و افراد برای بالا بردن عزت نفس خود به این جراحی ها روی می آورند و در این میان توصیه های نادرست برخی کارشناسان نیز باعث گمراهی افراد می شود.

وی افزود: متأسفانه باید در بین متخصصان زیبایی این تعهد وجود داشته باشد که برخی از این همکاران این اصول اخلاقی را رعایت نکنند، زیرا باید مراجعی را که نیازی به جراحی زیبایی ندارند متقاعد کنند و اگر ریشه روانی دارند، آنها را برای مشاوره معرفی کنند. گفت. او دادن.

کیانی نژاد افزود: متاسفانه بسیاری از مددجویان از عمل پشیمان می شوند و دچار جراحات فوتی می شوند که دیگر قابل جبران نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها در این میان نقش بسیار مهمی دارند و باید با کارهای فاخر اطلاع رسانی شوند تا از گسترش بی رویه این عملیات ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید