میرشاد مجیدی از وضعیت فعلی شهرهدرو ناراحت است

میرشاد مجیدی از وضعیت فعلی شهرهدرو ناراحت است

میرشاد در جلسه سالانه هیئت فوتبال خراسان رضوی که با حضور 43 نفر از اعضای این جلسه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، گفت: اظهارات و نظرات اعضای هیئت فوتبال شخصی و نیمه فوتبالی است. برای رسیدن به اهداف فوتبالی به کار تیمی خوب نیاز داریم و اگر می خواهیم فوتبال ایران حرکت کند نیاز به همدلی داریم.

وی افزود: جایگاه فوتبال خراسان رضوی به دلیل پتانسیل و فرصت هایی که دارد اینجا نیست. حسین بادامکی به تازگی به چرخه مربیگری در ایران اضافه شده است و من موظف هستم که به عنوان سرمربی کار امثال او را به او بسپارم. باید از این فضا عبور کنیم که سال هاست مسائل فوتبال ایران فقط به خاطر داشتن تجربه توسط یک نفر اداره می شود. فوتبال ایران نیاز به پیشرفت دارد و به همین دلیل باید به ضرورت تغییر توجه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: رای اعضای مجمع می تواند تغییراتی را به دنبال داشته باشد. بنابراین نظر و رای اعضا برای سرنوشت فوتبال این استان مهم است. فوتبال مشهد و خراسان رضوی استعدادهای زیادی دارد که باید برای یافتن این بازیکنان مستعد تلاش کرد.

مجیدی گفت: در یک دوره آموزشی که در AFC شرکت کردم، درباره برنامه چهار ساله اسپانیا صحبت کردند. اسپانیا برای 4 سال 25 هزار استعدادیاب برنامه ریزی کرده است، در حالی که ما در فدراسیون ظرف سه ماه 30 هزار بازیکن مستعد شناسایی کرده ایم که 4 هزار نفر از آنها دختر بودند. فوتبال ایران یکی از پنج کشور برتر دنیا از نظر نیروی کار است. با این میزان قدرت، به کار گروهی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: وضعیت فعلی تیم خراسان رضوی از لیگ برتر نباید اینطور باشد. برای وضعیت فعلی شهر متاسفم. مشهد امکانات و تجهیزات خوبی به خصوص در زمینه ورزشگاه ها دارد. چرا نباید از ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) برای تیم لیگ برتری این استان استفاده شود؟ چون با هم نیستیم و اگر همکاری کنیم فقط در کلام و زبان است. باید به قضات زن در خراسان رضوی رسیدگی شود. خراسان رضوی باید به داوران خود افتخار کند و آنها را زیر چتر خود نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید