پوکر مجیدی مقام چهارمی فدراسیون فوتبال را کسب کرد/ مهدویکیا به پیشنهاد مردم سئول جای خود را به میرشاد داد!


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807033

مهدی مهدوی کیا به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میرشاد ماجدی پس از انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ 10 اسفند 1396 به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون در آمد و یکی از معدود افرادی شد که در دوره های قبل در سمتی مشابه حضور داشت. و فدراسیون های جدید

این جایگاه مشابه از ادامه حضور او در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال شکل گرفت و تا کنون بازیکن سابق استقلال بر این صندلی تکیه زده است که نقش مهمی در تعیین سرنوشت و آینده فوتبال ایران دارد.

اما عضویت در هیات مدیره و ریاست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مانع از تصدی مجیدی در پست های مهم دیگر نشد. او اوایل آذرماه امسال به عنوان نماینده ایران و عضویت در کمیته فدراسیون AFC به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد تا با موافقت این نهاد بین المللی جایگزین ابراهیم شکوری شود.

اما به نظر می رسد جایگزینی میرشاد ماجدی تمام نشده باشد و این مدیر فوتبال در آخرین سمت خود به جای مهدی مهدوی کیا به عنوان رئیس کمیته فنی موسسه به فدراسیون جهانی معرفی شده است. موضوعی که او را عملا 4 پسته در این فدراسیون خواهد کرد.

مجیدی در این سمت جدید باید استراتژی فدراسیون فوتبال در حوزه فنی را برای مدت 4 سال مشخص کند و دیدگاه های فنی فیفا در این زمینه را به فدراسیون فوتبال برساند.

اگرچه تعداد زیادی از مدیران جوان فوتبال وجود دارد. هنوز مشخص نیست که چرا FF همه سمت های مهم را برای عده محدودی در نظر می گیرد و به چندصدایی و اجماع با دیدگاه های مختلف اعتقادی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید