میزان افزایش حقوق معلمان چقدر است؟ / این رتبه بندی از 22 سپتامبر 2014 لازم الاجرا می شود.

میزان افزایش حقوق معلمان چقدر است؟  / این رتبه بندی از 22 سپتامبر 2014 لازم الاجرا می شود.

روز جدید : در رتبه بندی معلمان رتبه اول، یعنی. «دستیار» ۴۵ درصد، رتبه دوم «معلم مربی» ۵۵ درصد، رتبه سوم «دستیار» معلم ۶۵ درصد، رتبه چهارم «دستیار» ۷۵ درصد و رتبه پنجم «معلم معلم» ۹۰ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ایرادات هیئت امنا به لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه علنی مجلس اصلاح شد، گفت: لایحه رتبه بندی معلمان از 22 شهریور 1393 اجرایی می شود.

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی گفت: ایرادات لایحه فوق العاده طبقه بندی معلمان در جلسه علنی مجلس بررسی و اصلاح شد و این لایحه به هیئت امنا ارجاع شد. .

وی یادآور شد: لایحه رتبه بندی به دلیل ایرادات جزئی از سوی هیات نظارت تقدیم مجلس شد که در جلسه علنی امروز مجلس اصلاح و به تصویب رسید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تبریک تصویب لایحه طبقه بندی معلمان به فرهنگیان افزود: امیدوارم هیئت امنا نظر نهایی خود را در خصوص لایحه طبقه بندی معلمان اعلام کند. طبقه بندی معلمان در یک ساعت

منادی سفیدان تاکید کرد: باید از نظر مثبت هیات امنا نسبت به فرهنگیان و نگاه مثبت به ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای وضعیت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه تشکر کنم چرا که هیات امنا بر اساس اصل 75 و ایراداتی دارد. بار مالی در این لایحه لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 93 اجرایی می شود، افزود: از اولین روز ورود معلمان به کلاس های درس رتبه بندی می شود و از سوی دیگر تمامی کارکنان محترم وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی می شوند. آنها نیز در لایحه گنجانده می شوند و در رتبه بندی سه معیار حقوق کار، حقوق کار و مشاغل فوق العاده فرهنگیان لحاظ می شود.

منادی سفیدان خاطرنشان می کند: در رتبه بندی معلمان رتبه اول یعنی. «دستیار» ۴۵ درصد، رتبه دوم «آموزگار» ۵۵ درصد، رتبه سوم «دستیار» ۶۵ درصد، رتبه چهارم «دستیار معلم» ۷۵ درصد و رتبه پنجم «معلم» ۹۰ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تشکر و قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی به خاطر همراهی و مساعدت اعضای کمیسیون آموزش گفت: و پشت این موضوع ایستادند تا به نتیجه مطلوب برسند، تشکر شما. امیدوارم این امر باعث بهبود کیفیت آموزش و تغییر این وزارتخانه شود.

دیدگاهتان را بنویسید