قانون رتبه بندی معلمان پس از ابلاغ لازم الاجرا خواهد بود

قانون رتبه بندی معلمان پس از ابلاغ لازم الاجرا خواهد بود

یوسف نوری در حاشیه مراسم اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در فلسطین در جمع خبرنگاران گفت: معلمان شاغل در مناطق مرزی و مدارس استثنایی در مدت زمان کمتری ارتقا پیدا می کنند.

وی افزود: در خصوص قرار گرفتن معلمان بازنشسته در رتبه بندی ارسال شده به طرح چیزی ندیده ام. من همچنین در مورد اعتبار سنجی رتبه بندی نشنیده ام، اما ما ادامه خواهیم داد.

نوری همچنین درباره مشکل کاهش حقوق معلمان خریدار خدمات گفت: این معلمان بر اساس ساعت کاری خود حقوق می گیرند و فقط مشکل بیمه دارند که آن هم حل می شود. با توجه به کاهش ساعت آماده‌کاری معلمان خریدار خدمات از 44 ساعت به 24 ساعت، حق بیمه آنها کسر شده و پیگیر پرداخت حق بیمه آنها نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه میانگین حقوقی که معلمان برای خرید خدمات با مدرک کارشناسی ارشد دریافت می کنند ساعتی 28 هزار تن است، افزود: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم.

نوری ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 99 در تمامی استان ها پرداخت شد و بخشی از حق التدریس معلم پرداخت شد و مابقی نیز به زودی پرداخت می شود.

وی در خصوص انتصابات جدید در آموزش و پرورش گفت: انتصابات یکسری شرایط ویژه دارد و تعدادی انتصابات استانی انجام شده و مابقی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و آموزشی روشه روز شنبه 20 آذرماه با حضور حسن ملکی رئیس این سازمان، جمعی از مدیران و معاونان، هنرمندان، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود. تعدادی از پروتکل های بهداشتی علاقه مند در سینمای فلسطین رونمایی شد و شب گذشته با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید