میزان مرگ و میر روزانه کرونا در البرز از 39 نفر به 4 نفر افزایش یافت


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891992

شهرام صیادی گفت: متاسفانه افتتاح بیمارستان فردیس به دلیل سوء نیت پیمانکاران به تعویق افتاد و هفته دولت برگزار نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در هفتمین پیک ویروس کرونا قرار داریم و علیرغم استقبال کم از نوبت سوم واکسن، تعداد واکسن روزانه مرگ و میر به حداقل رسیده است.”

وی با اشاره به اینکه در پیک های قبلی مرگ 39 نفر را در البرز تجربه کرده بودیم، افزود: خوشبختانه تعداد فوتی ها از 4 نفر در روز فراتر نرفت اما این آمار برای استان نیز زیاد است.

وی گفت: افرادی که بیماری های زمینه ای مانند آسم، فشار خون و دیابت دارند باید با تزریق واکسن کووید 19 آن را کنترل کنند زیرا اگر کرونا با بیماری فردی مرتبط باشد، آمار مرگ و میر افزایش می یابد.

صیادی در بخشی دیگر به افتتاح اورژانس در البرز و ساخت بیمارستان در شهر جدید هشتگرد همزمان با هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح بیمارستان فردیس به دلیل سوء نیت مردم به تاخیر افتاد. پیمانکاران.”

وی درباره بیمارستان فردیس گفت: متأسفانه هزینه برخی تصمیمات اشتباه را می دهیم، گفت: اخذ تجهیزات پزشکی با تایید وزارت بهداشت و جذب نیرو و ساختمان های کنار بیمارستان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت. ”

سیدی افزود: پروژه های بهره مند از اعتبار سفر استانی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما موفق شده ایم پروژه کمالشهر را که کمتر از 20 درصد پیشرفت داشته است را در اعتبارات سفر قرار دهیم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید