میشم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1904044

طی حکمی از سوی سید دیا ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی نیا به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی و منصور شیخ الاسلامی مدیر مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید اداره کل بانک صادرات ایران به میشم مرادی نیا داده شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی در این مراسم گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، برخی نگاه ها در حوزه اقتصادی به تحولات جدی مرتبط است و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف بالا در حال انجام است. اهداف اقتصادی است و بنابراین باید پیام هایی ارائه کنیم. امیدواریم بتوانیم از تلاش های دولت مردمی حمایت کنیم.

مهدی محمدی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی با دارا بودن 30 زیرمجموعه، مجموعه ای فراصنعتی با برنامه ریزی مشخص است که استراتژی مشخصی را در حوزه های پولی، بانکی، مالیاتی، خصوصی سازی، بازار سرمایه و سایر زیرمجموعه ها دنبال می کند. گروه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال نتایج مشخصی هستند.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی، هر فردی ظرفیت بالقوه ارتقای گفتمان و جایگاه سازمان را دارد و می تواند به تنهایی بر ارتباطات سازمان تاثیرگذار باشد، بنابراین باید ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم و تلاش کنیم تا تلاش های صورت گرفته در این زمینه منعکس شود. در حوزه اقتصاد مردم تمام ظرفیت های بیکار را فعال کنند.

در این مراسم مدیر مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران به تشریح راهبردهای آتی روابط عمومی بانک صادرات ایران و تشریح برنامه های تکمیل شده و آتی در این زمینه پرداخت و افزود: ساختار اداری روابط عمومی بانک صادرات ایران با تغییرات جدید با چشم انداز تحول آفرین.

منصور شیخ الاسلامی افزود: برنامه های جدید بانک صادرات ایران در این حوزه با ساختاری جدید و هدفمند اجرا می شود و اهداف و سیاست های وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه آگاهی رسانی بهتر محقق می شود. توسعه نظام بانکی

لازم به ذکر است میثم مرادی نیا فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناس ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران است که سابقه ریاست اداره کل مدیریت بانک سرمایه، مدیریت امور مدیریت و روابط بانک شهر را دارد. بخش با مردم و دبیر هیئت مدیره بانک شهر.

دیدگاهتان را بنویسید