ناراحتی مهاجم انگلیسی پس از شکست سنگین از ایران

ناراحتی مهاجم انگلیسی پس از شکست سنگین از ایران

کالوم ویلسون، مهاجم تیم ملی انگلیس پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و موفق به پیروزی شدیم. من در نیمه دوم وارد زمین شدم و موفق شدم برای هم تیمی ام گل بزنم که حس فوق العاده ای است.

وی در مورد اینکه آیا به دلیل مصدومیت هری کین به بازی آمد یا خیر، گفت: به عنوان یک بازیکن همیشه آماده حضور در زمین هستم. وقتی سرمربی به من گفت آماده آمدن به زمین بودم. برام مهم نیست چرا شاید به خاطر مشکلات تاکتیکی یا مصدومیت باشد، اما من همیشه آماده حضور در زمین هستم.

ویلسون ادامه داد: “بله، به عنوان یک مهاجم وقتی تیمت جلوتر است به زمین می آیی، یعنی شانس گلزنی داری و برایت راحت تر است. ما 2 گل خوردیم که ما را ناراحت کرد اما همه خوب بازی کردند تا اعتماد به نفس پیدا کنند. .

مهاجم تیم ملی انگلیس درباره اینکه چرا توپ را به گریلیش پاس داد و خودش هم می توانست به آن گل بزند، گفت: بله، شما همیشه آن را دوست دارید، اما من همیشه می خواهم بهترین تصمیم را در زمین بگیرم. پاس دادن به آنجا و با توجه به زاویه من به دروازه، پاس بهترین گزینه بود.

مهاجم تیم ملی انگلیس درباره آینده این تیم در جام جهانی گفت: اعتماد به نفس خوبی ایجاد کرده ایم. 6 گل زدیم اما همانطور که گفتم 2 گل هم خوردیم و باید کاری کنیم که مقابل حریف قدرتمندتر این اتفاق نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید