ناراحتی اخیر، نقشه ناشیانه دشمن در برابر پیشروی ایران بود


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905470

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکو گفت: دشمن پس از ناکامی های خود قصد داشت با ایجاد آشوب کشور را به اشغال مردم و مسئولان برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در گفتگو با یزدرسا گفت: در حوادث اخیر کفر جهانی الحاد تحت تاثیر غرب و آمریکا دم خود را از لانه خلوت خود بیرون کشید و موجودات باطل به وجود آورد. تبلیغات و فضاسازی در فضای مجازی را به ارمغان آورد تا بتواند زمینه را برای رسیدن به اهداف شوم خود که ایجاد ناامنی، فضای ترس، وحشت و اضطراب در جامعه است، ایجاد کند و در نهایت بتواند ایران را به جامعه ای در جامعه برساند. نام زنان، برهنگی و آزادی از دسته خودشان است. جهل مدرن خود را وصل کنید.

وی ادامه داد: با نگاهی اجمالی به سوابق حوادث اخیر می توان دریافت که آمریکا در جریان مذاکرات برجام نتوانست خواسته های غالب خود را بر ملت ایران تحمیل کند و تحولات علمی، نظامی و برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی کشور حاصل شد. و از سوی دیگر میدان گازی کاریش بین لبنان و رژیم صهیونیستی توطئه های آنها را بی نتیجه دید و در ایجاد خلاء سیاسی و بی تابعیت عراق ناکام ماند. آنها را دچار هرج و مرج داخلی کرده و در نهایت سرعت سریع پیشرفت را متوقف می کند و بر مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی مردم می افزاید.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مقام معظم رهبری این تحرکات اخیر قیام های پراکنده را نقشه انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل این تحولات و تحرکات بزرگ و بدیع ملت ایران دانستند، ادامه داد: یکی از اهداف قیام های اخیر این است که تلاش برای تأثیرگذاری بر محاسبات اساسی تصمیم گیرنده در دولت باید اولویت های کشور را تغییر داده و به اصطلاح زمینه مهار ایران را فراهم کند.

وی بیان کرد: توصیه به مدیران کشور این است که لحظه ای دست از کار و تلاش برای حل مشکلات و معیشت مردم برندارند، نظام اقتصادی را طبق وعده داده شده سامان دهند. عمل را خودش انجام داد، باید هر چه زودتر زخم های این عملیات را مداوا و مرهم کند تا بهانه ها برطرف شود و امنیت کشور مخدوش نشود.

حسینی با بیان اینکه دشمن ایران قدرتمند را هدف قرار داد تا کشور تضعیف و در نهایت تسلیم شود، تصریح کرد: کسانی که فریب خوردند و در میدان دشمن بازی کردند و به بیت المال و اموال مردم آسیب رساندند و گل زدند. آنها باید به خود بیایند و متوجه شوند که عده ای می خواهند کشور توسط رضا هانی اداره شود و خشونت داعش تشویق شود که در این صورت فاتحه ایران و ایرانی خوانده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید