نارضایتی قرمزها از جذب این استقلال

نارضایتی قرمزها از جذب این استقلال

هواداران تیم فولاد خوزستان بارها در شبکه های اجتماعی و کانال های هواداران باشگاه فوتبال از نبود بازیکنان بومی در لیست تیم جواد نکونام انتقاد کرده اند.

هواداران فولاد معتقدند چرا تیمی که متعلق به اهواز است نباید حتی یک بازیکن اهوازی داشته باشد. البته در حال حاضر ایوب ولی از شهرستان کارون، عارف آقاسی از شهرستان ایذه، میتبی نجاریان از شهرستان بهبهان، حمید بوحمدان از شهرستان دزفول، احمد عبدالله زاده از شهرستان شوش دانیال و محمدرضا غبیشاوی از شهرستان آبادان از بازیکنان اصلی تیم فولاد خوزستان هستند. . که خوزستانی هستند اما تنها بازیکنان اهوازی تیم فولاد دو بازیکن آینده دار این تیم هستند که جزو هافبک های تیم نکونام هستند. محمدامین حزباوی و علیرضا باویه تنها بازیکنان اهوازی فولاد هستند.

پس از حضور وریا غفوری در ترکیب فولاد که آخرین بازیکن جذب این تیم است، موج جدیدی از انتقادات از سوی هواداران فولاد به راه افتاده است. آنها با اشاره به سن و سال وریا غفوری او را پیرمرد خطاب کردند و اعتراض کردند که چرا مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی جای خالی بازیکن دیگری را برای اهواز پر کردند.

لازم به ذکر است؛ فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر احسان پهلوان، اشکان دژاقه، سعید آقایی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، مجید علیاری، محمدرضا گبیشاوی، کریستوفر کنت و وریا غفوری را به جمع بازیکنان فصل قبل خود اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید