نازل سوخت 504 یزد در زنجیر قرار گرفت / با تشکر از شکیبایی و همراهی شما

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779709

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد:

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: 504 نازل سوخت در استان یزد در مدار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در گفت و گو با یزدرسا گفت: تاکنون 94 جایگاه به صورت آفلاین نصب شده و 21 جایگاه از این تعداد به سامانه هوشمند متصل است و شهروندان می توانند بنزین مورد نیاز خود را تهیه کنند. . از طریق کارت سوخت آنها

وی ادامه داد: در مجموع 504 نازل سوخت در استان در مدار است که از این تعداد 376 نازل به بنزین و 128 نازل نفت و گاز متصل است.

وی با اشاره به اینکه تعداد جایگاه های سوخت استان 109 جایگاه است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که مشکل در سیستم های سوخت ایجاد شده است، تمام تلاش تیم فنی در این راستا است تا اختلالات در عرضه سوخت به سرعت برطرف شود. ممکن است. تا حد امکان و در مرحله بعد سعی می شود ایستگاه ها را به سیستم هوشمند متصل کند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در پایان با تشکر مجدد از مردم گفت: خوشبختانه صف های نسبتا طولانی که در ابتدای خاموشی سامانه ایجاد شده بود به طور کامل برطرف شد اما همچنان همچنان ادامه دارد. از مردم بپرسید که آیا نیاز فوری وجود دارد، «آنها سوخت ندارند تا صبر کنند تا مشکل به طور کامل حل شود و به جایگاه ها نروند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید