نامه به کلیباف: پشت سر استیضاح وزیر صمت چیست؟

نامه به کلیباف: پشت سر استیضاح وزیر صمت چیست؟

روز جدید نماینده مردم دامگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین نمایندگان فرض بر این است که دو نفر از وکلای ملت درخواست های غیرقانونی برای انتصاب عده ای از سوی وزیر صمت دارند و لذا خواستار استیضاح وزیر صمت هستند. صنعت، معدن و تجارت.

یکی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس از نامه ۴۰ نماینده به رئیس مجلس برای تعیین تکلیف استیضاح وزیر صمت خبر داد.

علی اکبر علیزاده از نامه ۴۰ نماینده به رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی اخبار منتشر شده مبنی بر فشار دو نماینده مجلس برای انتصاب فاطمی امین خبر داد.

نماینده مردم دامگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین نمایندگان فرض بر این است که دو نفر از وکلای ملت درخواست های غیرقانونی برای انتصاب عده ای از سوی وزیر صمت دارند و لذا خواستار استیضاح وزیر صمت هستند. صنعت، معدن و تجارت.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: در این نامه نمایندگان خواستار تعیین تکلیف این موضوع شدند، وکلای ملت انتظار اقدام بیشتر و پاسخگویی از رئیس مجلس را دارند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کلیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و درود

در پی انتشار خبر فشارهای غیرقانونی بر وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر انتصاب برخی افراد در یک شرکت خاص و ارتباط احتمالی این موضوع با موضوع پیگرد قانونی اعلام وصول و استیضاح آنها در هیئت رئیسه. خواهشمند است برای حفظ کیان خانه ملت و حفظ شخصیت انقلابی مجلس شورای نظارت بر رفتار نمایندگان صحت این بیانیه را بررسی و نتیجه را به صورت علنی اعلام کند. در اسرع وقت و قبل از هرگونه سوال

بدیهی است نتایج تحقیقات اعم از صحت خبر و فاش شدن عاملان و یا عدم صحت ادعاها و اطلاع شاکیان و اطلاع عموم منجر به افزایش سرمایه اجتماعی جامعه می شود. قانونگذار

بر اساس اخبار منتشر شده، پس از فشارهای متعدد بر فاطمی امین برای انتصاب گزینه های مورد نظر خود در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و شکست این فشارها، چندی پیش دو نماینده مجلس در قالب پیامکی تهدیدآمیز به اختلاف با وی پایان دادند. گزینه انتصاب مدیر شرکت صنعتی و معدنی چادرملو.

این در حالی است که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارم خردادماه، توصیه قبلی خود را به وکلای ملت مبنی بر خودداری از دخالت در انتصابات تکرار کردند. اگرچه این توصیه به نفع شماست. چون اگر مسئولی به پیشنهاد یا فشار نماینده ای در حوزه ای منصوب شود اما اجرای آن مطلوب نباشد، معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد».

دیدگاهتان را بنویسید