نامه عجیب مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خودش!

نامه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد کوروش مودت، مدیرکل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای راه اندازی مدرسه غیرانتفاعی با خود نامه نوشته و رضایت اولیه خود را داده است!

کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار داشت: درخواست مجوز برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی طبیعی است و همه معلمان می توانند برای راه اندازی مدرسه یا آموزشگاه اقدام کنند.

وی افزود: این فقط یک تکه کاغذ است و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده ایم، من هم مانند سایر همکاران فرهنگی در حال حاضر درخواست داده ام که می خواهم بعدا در دوران بازنشستگی از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در صورت تایید مجوز افتتاح مدرسه و موفق به جذب دانش آموز باید هر دو سال یک بار این مجوز تمدید و امنیت بررسی شود.

مودت با بیان اینکه درخواست ها پس از ارسال به هیات نظارت استان بررسی و تایید می شود، افزود: با تایید این نامه در هیات نظارت به داوطلب اطلاع می دهیم که کار مربوط به استعلام، سابقه بد، استعلام است. در مورد امنیت، پر کردن اسناد و غیره.” و سپس فرمی به شما داده می شود که مثلاً در یک منطقه خاص موافقت می کند که به شما اجازه دهد مدرسه خود را اداره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید