انتشار کتاب افتخار خدمت مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805879

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که در این مدت اقدام به انتشار مجموعه ای با عنوان شکوه خدمت کرده بود، در روزهای اخیر انتقادهایی را به خاطر عملکرد او مطرح کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، تنها یک روز پس از مراسم تجلیل و معارفه مدیران آموزش و پرورش استان، لینک کتاب مجازی توسط هادی زارع پور در گروه های مجازی منتشر شد که حکایت از او دارد. گزارش 8 ساله عملکرد


زارع پور که در این مدت مجموعه ای از اکت ها را با عنوان شکوه خدمت منتشر کرده بود، در روزهای اخیر با انتقادهایی روبرو شده است.

آن طور که می گویند وی علاوه بر موافقت با نحوه حکومت داری، مخالفانی نیز در سطح اداره کل داشت که همیشه مورد انتقاد قرار نمی گرفتند که برخی از آنها در جلسه علنی مدیرکل جدید آموزش و پرورش را اعلام کردند.

اما سوالی که کاربران فضای مجازی پس از انتشار این کتاب الکترونیکی تنها یک روز پس از مراسم معرفی داشتند این بود که هزینه تدوین و طراحی این اثر از کجا تامین شده است؟

اگر گزارش عملکرد توسط اداره کل ساخت و ساز ارائه می شود که مورد قبول عموم است و این گزارش به صورت ماهانه، فصلی یا سالانه منتشر می شود، پس چه نیازی به ارائه گزارش عملکرد 8 ساله است؟

اگر این هزینه بر عهده مخارج شخصی او باشد، این کار خیر است و اشکالی ندارد.

این رسانه آماده است پاسخ هادی زارع پور مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان را بدون قضاوت درباره عملکرد این مدیر دولت روحانی در استان منتشر کند.

پایان یامز /

دیدگاهتان را بنویسید