منبع آلودگی هوای کهگیلویه و بویراحمد خارج از استان است/ چرا مدیرکل محیط زیست با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد؟


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814676

مدیرکل روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

هادی سینایی گفت: رئیس اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در چند روز گذشته با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه ای داشت تا اعتباری برای راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی سینایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تشریح علت آلودگی چند روز اخیر در استان اظهار داشت: آلودگی چند روز اخیر در استان منشأ داخلی ندارد بلکه وارد کهگیلویه و بویرا می شود. احمد خارج از استان.

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان با بیان اینکه برای میزان و کمیت آلودگی به ایستگاه سنجش آلودگی نیاز است، گفت: سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع مالی. آنها ایستگاه های سنجش آلودگی داشتند تا میزان و میزان آلودگی استان را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بهمئی دروازه ریزگرد از استان های دیگر به سمت کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: این درگاه در حال انجام است. استانداران وعده های مساعدی داده اند.

سینا در ادامه با بیان اینکه در صورت وجود ایستگاه های سنجش آلودگی می توان شاخص هایی را به دست آورد و راهکارهای کارشناسی برای سلامت انسان ارائه کرد، از سوی دیگر منبع آلودگی در استان وجود ندارد و منشا آن خارج از استان است.

وی افزود: این آلودگی ها به صورت پودر ریز و در مواردی تا پایان نان تست مشاهده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید