نامی که فتح الله زاده تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد!

* قربان زاده اگرچه هنوز جوان است (متولد 1358) اما بیش از دو دهه سابقه فعالیت در مطبوعات را دارد و به همین دلیل با مهارت خوبی این بحث را اداره می کرد و حتی می توان گفت استادتر بود تا مجری. او برای نشان دادن هوش هیجانی بالای خود یک نکته را از دست نداد و دیوانه نشد.

* قربان زاده در جریان مناظره از دایره ادب خارج نشد. با این حال علی فتح الله زاده چندین بار سعی کرد او را با عصبانیت تحریک کند و یک بار هم از کلمه «مرد حسابگر» برای خطاب به او استفاده کرد.

نامی که فتح الله زاده تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد!

* او در این مناظره هرگز اجازه نداد طرف مقابل با ابراز محبت و ارادت فضای بحث را تغییر دهد و اجازه نداد دو چهره فوتبال ایران پا پیش بگذارند و کمک کنند. لحظه ای که توجه طرفداران را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد.

* نگاه واقع بینانه به مشکلات یکی از مهم ترین صحبت های گوربن زاده در برنامه فوتبال بود. وی با آگاهی از مشکلات دو باشگاه، از مدیریت کشوری و برخی تصمیمات وزارت ورزش نیز انتقاد کرد و سعی کرد مسیر مورد نیاز برای تغییر را ترسیم کند.

*شفافیت و تسلط بر بحث های اقتصادی از دیگر ویژگی های رئیس سازمان خصوصی سازی بود که پیش از این در یکی دیگر از برنامه های جنجالی تولیدی به ترند تبدیل شده بود اما حضور وی در برنامه برتر فوتبال چهره جدیدی از او را به نمایش گذاشت.

نامی که فتح الله زاده تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد!

* شاید طلایی ترین قسمت صحبت های قربان زاده زمانی بود که از علی فتح الله زاده خواست سه قسمت صورت های مالی را به من بگوید و مدیرعامل استقلال از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت. جایی که بی اعتباری مدرک اقتصادی مدیر استقلال و عدم آگاهی او از نحوه اداره یک شرکت نشان داده شد. اینجا قربانزاده وزارت ورزش را متهم کرد که چنین مدیری را برای باشگاه استقلال انتخاب کرده است. در اینجا تفاوت یک مدیر به اصطلاح ورزشی و مدیری که باید یک شرکت سهامی را اداره کند به وضوح قابل مشاهده بود.

* اصرار قربانزاده بر رقم پنج میلیاردی و لزوم بازگشت به صندوق باشگاه یکی از مهمترین ابزارهایی بود که در مناظره امشب به کار برد و تا آخرین قسمت برنامه چه با کمی بدخواهی و چه جدی این کار را انجام داد. بخشی از درخواست را زیر سوال ببرید او مدیرعامل باشگاه استقلال شد که پس از حمله اولیه به سرعت از خود دفاع کرد و تا پایان برنامه سعی کرد از دری دیگر با قربانزاده جر و بحث کند. کاری که او هرگز نتوانسته انجام دهد.

نامی که فتح الله زاده تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد!اینجا ادعای پنج میلیارد تومانی فتح الله زاده را نپذیرفت.

* پیش از این بارها در ورزش سه نوشته بودیم که انتخاب مدیران خارج از سیستم فعلی ورزش و البته حضور افراد سالم در پست های مهم باعث جلب اعتماد هواداران برای رفع مشکلات آینده می شود. آنچه قربانزاده امشب به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی در حوزه ورزش نشان داد همان چیزی است که سال هاست از آن بی بهره ایم، اما خوب است که با حضور شما امیدواریم بتوانیم این دریچه جدید را باز کنیم و فضا را تغییر دهیم. .

دیدگاهتان را بنویسید