نام ایران و تیم ملی و پرچم جمهوری اسلامی برای ما مشکوک نیست/ نباید به قهرمانی جهان افتخار کرد.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912620

مجری برنامه صبح بخیر ایران گفت: با وجود اینکه ملی پوش نیستم، اما تیم به اندازه پرچم برایم مهم است و در دنیا می درخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اقبال واحدی مجری تلویزیون همزمان با حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: برخی مسائل از جمله نام ایران مطرح نیست.

واحدی با بیان اینکه نام ایران، پرچم جمهوری اسلامی و تیم های ملی برای ما مقدس است، افزود: هیچ تعارفی نداریم و حالا که تیم ملی ایران در جام جهانی حضور دارد با ملیت ایرانی برمی گردد. “

وی گفت: با وجود اینکه ملی پوش نیستم اما تیم به اندازه پرچم دنیا برایم مهم است و می درخشد، باید پشت سر تیم ملی باشیم و فراتر از همه مشکلات خودمان را نشان دهیم.

وحیدی تصریح کرد: نام ایران در بستر بین المللی مطرح می شود اما متاسفانه گاهی اوقات خودخواه هستیم و از امکانات و فرصت ها به خوبی استفاده نمی کنیم.

وی گفت: همه دنیا دوست دارند تیم های فوتبالشان در این تورنمنت بین المللی حضور پیدا کنند، حیف است که حالا که تیم ملی ایران در جام جهانی حضور دارد قدر آن را نمی دانیم.

واحدی افزود: این شوخی نیست و مردم چیزهایی دارند که اگر دور از خانه ببینند عاشقشان می شوند، از گفتگوی دو هموطن گرفته تا زعفران ایرانی در یک مغازه خارجی.

مجری برنامه صبح بخیر تلویزیون ایران با اشاره به اینکه دیدن فرش ایرانی در خارج از کشور باعث غرور می شود، گفت: حضور در جام جهانی جدای از برد و باخت برای ما افتخار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید