هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی قابل قبول نیست


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900299

یوسف همتی گفت: همانطور که با افتخار پرچم کشورم را در جام جهانی به اهتزاز درآوردم، برای حفظ عزت پرچم کشورم و تا پایان عمرم تلاش خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف همتی یکی از ورزشکاران شهرستان اردل قهرمان مسابقات جهانی کونگ فو ترکیه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی گفت: 11 سال است که در رشته کونگ فو کار می کنم و تاکنون 15 مقام استانی، 3 مقام کشوری و یک مقام جهانی کسب کرده ام.

همتی با اشاره به حوادث تلخ اخیر و ایجاد هرج و مرج و بلاتکلیفی و هتک حرمت به برخی اماکن مقدس از جمله پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست. به هر شکلی و توهین به تمامیت ملی و آرمان های خون صدها هزار نفر است.» شهید زیر پرچم مقدس کشورمان.

وی درباره هتک حرمت به پرچم کشور افزود: همانطور که پرچم کشورم را در جام های جهانی با افتخار به اهتزاز درآوردم، برای حفظ عزت پرچم کشورم و تا پایان عمرم آن را به اهتزاز درآورم.

مسابقات جهانی کونگ فو در 24 شهریور به میزبانی ترکیه برگزار شد که یوسف همتی به همراه تیم ملی در وزن 83 کیلوگرم بزرگسالان به ترکیه رفت و مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید