نام مشتری تابستانی امباپه مشخص شد

کمتر کسی فکر می کرد که تنها چند ماه پس از تمدید قرارداد جنجالی او با پاری سن ژرمن، شایعه جدایی این بازیکن دوباره مطرح شود. ستاره فرانسوی از شرایط خود در این باشگاه راضی نیست و معتقد است که مدیران پاری سن ژرمن در این مدت به تعهدات خود عمل نکرده اند. رابطه کیلیان امباپه با چند ستاره بزرگ در رختکن از جمله لیونل مسی و نیمار خوب نیست و به نظر می رسد این بازیکن قصد دارد در فصل زمستان پیش رو پاریس را ترک کند.

نام مشتری تابستانی امباپه مشخص شد

مجله AS در گزارشی مدعی شد که تنها چند هفته پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در ماه می، یک باشگاه با ستاره فرانسوی به توافق رسیده و خواهان جذب این بازیکن است. البته در آن لحظه باشگاه فرانسوی اصلا تمایلی به فروش کیلیان امباپه نداشت و برای ابلاغ پاسخ منفی خود مبلغ هنگفتی معادل 400 میلیون یورو طلب کرد.

اکنون مشخص شده که نام این باشگاه لیورپول است و مرسیسایی ها شانس خود را برای به دست آوردن این مهاجم امتحان کردند. حالا شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن به گوش می رسد و البته آنها تحت هیچ شرایطی اجازه انتقال این بازیکن به رئال مادرید را نمی دهند. اما لیورپول سال گذشته به همراه رئال مادرید قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد و در صورت جدی شدن شایعات جدایی کیلیان امباپه، این احتمال وجود دارد که مرسیسایی ها دوباره برای جذب این بازیکن تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید