نتایج استقلال در لیگ همه را شوکه کرد

نتایج استقلال در لیگ همه را شوکه کرد

علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط این روزهای استقلال و بردهای اخیر این تیم گفت: استقلال به روزهای خوب خود بازگشته است. 4 هفته پیاپی تیمی نشان می دهد که نه تنها در کارهای تاکتیکی هماهنگی حاصل شده، بلکه اتحاد و همدلی در تیم ایجاد شده که یکی از فصل های مهم موفقیت استقلال است.

وی افزود: آبی پوشان مقابل پیکان پیروز شدند تا با 12 امتیاز کسب شده اکنون یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی هستند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که استقلال با فاصله امتیازاتی که دارد می تواند به پرسپولیس و سپاهان برسد. نتایج آبی ها در لیگ همه را شوکه کرد و شاید هیچکس انتظار چنین نتایجی را از استقلال نداشت و حالا با این شرایط تیم ها حساب ویژه ای روی استقلال باز کرده اند و می دانند که بازی مقابل این تیم برایشان سخت است.

این کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل ملوان بندر انزلی، تاکید کرد: استقلالی ها به این نتیجه رسیدند که باید بازی به مسابقه بازی کرد، تمرکز خود را از دست نداد، حریف را آنالیز کرد و با توجه به نقاط قوت و ضعف حریف تمرین کرد. ملوان همیشه خوب بوده و خواهد بود. تیمی که با آن بازی می کنید، حساسیت های خاص خود را دارد. مازیار زارع با تعدادی از بازیکنان جوان و کم تماشایی عملکرد خوبی داشت. با اینکه دو بار مقابل استقلال در لیگ شکست خوردند، اما تفاوت های زیادی بین بازی های حذفی و لیگ وجود دارد.

اکبرپور تاکید کرد: ملوان به دنبال این است که بتواند در جام حذفی شگفتی ساز شود، به مرحله بعد صعود کند و حتی نگاه روشنی به فینال داشته باشد. به قهرمانی ساپینتو مشتاق قهرمانی است و با شرایطی که در تیمش به وجود آمده می تواند در پایان فصل دو جام کسب کند.

وی در نهایت درباره محرومیت ساپینتو و درگیری هایی که این روزها در فوتبال دیده می شود، گفت: ساپینتو این روزها به رکوردی دست نیافتنی رسیده است. 6 محرومیت در 20 بازی. در فوتبال ما چنین اتفاقی نیفتاده است. او باید خودش را کنترل کند و اجازه ندهد اطرافیان او را عصبی کنند و تمرکزش را از دست بدهند. در مورد درگیری ها باید بگویم که ما آنقدر در این مورد صحبت کرده ایم که جای تکرار دارد. ما فقط ادعا می کنیم که حرفه ای هستیم، اما نتوانسته ایم به آن عمل کنیم. امیدوارم تیم ها به جای بحث و جدل با داور و حاشیه های اطراف زمین، تیم خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب هدایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید