نداشتن VAR بهانه ای شد برای توجیه ضعف داوران/ اگر لازم باشد جلوی سازمان لیگ می نشینیم!

ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793804

مشکلات تیم های پایتخت با فراخوانی از بالا حل می شود;

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: نامه اعتراضی به همراه مدارک لازم ارسال کرده ایم و در صورت نیاز مقابل سازمان لیگ می نشینیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی ; میر معصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه گفت: متاسفانه در روز بازی تراکتورسازی با کپر رفسنجان در جام حذفی به یکباره کمک داور دوم تعویض شد و همین کمک داور به ناحق گل بازیکن ما را اعلام کرد. یک موقعیت مشخص در آفساید. «همچنین در صحنه دیگری، داور یک ضربه آزاد را برای یک ضربه آزاد خارج از محوطه جریمه اعلام کرد.

وی همچنین گفت: قبل از بازی تراکتورسازی و آلومینیوم اراک تیم داوری در روز بازی تغییر کرد و تصمیم اشتباه داور در همان بازی سه امتیاز را از ما گرفت. به گفته کارشناسان داوری، تراکتورسازی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، کپر رفسنجان در لیگ برتر و کپر رفسنجانی در جام حذفی به دلیل اشتباهات داوری شکست خورد.

وی با انتقاد از وضعیت داوری در فوتبال کشور خاطرنشان کرد: با این وضعیت داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می رود. آیا فوتبال محله شب داور یا کمک داور را تغییر می دهد؟ الان هواداران میلیونی ما اعتراض می کنند و حق هم دارند. چرا جواب آنها را نمی دهید؟ چه کسی امتیازاتی را که به ناحق از ما سلب شده است پس می دهد؟

سهرابی تاکید کرد: از رئیس دپارتمان داوری می خواهم در محل کار حضور فیزیکی داشته باشد و به جای توجیه و شفاف سازی موضوع به فکر وضعیت داوری فوتبال در کشورمان باشد. فقدان VAR بهانه ای برای توجیه ضعف داوران شد. ما بارها با آقای کامرانی فر تماس گرفتیم و در مورد وضعیت اسفناک داوری صحبت کردیم، اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی گفت: داور یک دقیقه وقت اضافه اعلام می کند و در هر ثانیه 30 موقعیت برای بازیکنان ما ایجاد می شود و داور سریع سوت پایان را می دهد. این سوالات زیر سوال است. به این ترتیب تیم های محبوب شهری و هوادارانشان را دلسرد می کنند. اگر وضعیت فوتبال به همین منوال پیش برود، بخش خصوصی انگیزه ای برای سرمایه گذاری در این فوتبال بازنده نخواهد داشت.

او گفت: «تبعیض بین تیم ها در حال افزایش است. داریم، از این منبع مالی محرومیم. فدراسیون باید به تیم های خصوصی کمک کند اما برعکس این اتفاق می افتد و منابع مالی ما قطع شده است. در بحث جذب بازیکن خارجی همه جور تضمینی از باشگاه های خصوصی می خواهد اما وقتی صحبت از تیم های پایتخت نشین می شود روش برخورد با آنها عوض می شود و با یک فراخوان از بالا مشکلاتشان را حل می کنند.

وی تاکید کرد که اگر این تعداد اشتباهات داوری در برابر تیم های پایتخت بود باز هم آقایان سکوت می کردند؟ وی گفت: بلافاصله پس از بازی با مس رفسنج نامه اعتراضی به همراه مدارک لازم به سازمان لیگ ارسال کردیم. این موضوع را شخصا پیگیری می کنیم و حتی اگر لازم باشد مقابل سازمان لیگ می نشینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید