نشانه استقلال برای علیرضا بیرانوند

نشانه استقلال برای علیرضا بیرانوند

هفته نهم لیگ برتر ایران با سقوط 6 تیم به پایان رسید و می توان به کلین شیت جالب 3 تیم بالای جدول یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان اشاره کرد. همچنین درخشش علیرضا حقیقی در خط دروازه نساجی و کلین شیت ارزشمند او مقابل گل گهر سیرجان از دیگر نکات جالب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بود. قرمزپوشان پایتخت با کلین شیت مقابل مس به تنهایی موفق شدند بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم را از آن خود کنند.

3 تیم گل زده؛ پرسپولیس به تنهایی لیدر شد!

فولاد خوزستان، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان تیم هایی بودند که به همراه پرسپولیس با دریافت 3 گل عنوان بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم را در اختیار داشتند. ذوب آهن اصفهان در لحظات مرگ با گل مدافع خود کلین شیت مقابل استقلال را از دست داد تا چهارمین گل خورده در لیگ بیست و دوم را در کارنامه این 3 تیم ثبت کند.

پرسپولیسی ها که رویای شکستن رکورد فصل گذشته استقلال را در سر می پرورانند، توانستند تعداد گل های زده شده در لیگ بیست و دوم را به عدد 3 برسانند و دروازه مس رفسنجان را بسته نگه دارند تا تنها شاگردان گل محمدی بهترین خط دفاعی فصل را در اختیار داشته باشند. سرخ پوشان پایتخت امیدوارند با حفظ این روند بتوانند رکورد 10 گل خورده فصل گذشته استقلال را بشکنند و صاحب بهترین خط دفاعی تاریخ یک فصل لیگ برتر ایران شوند.

دوبل بیرانوند برای رهبر شدن; به دستکش طلایی شماره 4 بروید

علیرضا بیرانوند دروازه بان باتجربه پرسپولیس پس از اینکه در 3 بازی متوالی مقابل هوادار، نفت مسجد سلیمان و تراکتور قرار گرفت، به دنبال از سرگیری روند کلین شیت و بازگشت به صدر جدول با بیشترین کلین شیت در لیگ 22 کشور بود. در 2 هفته گذشته بیرانوند در دیدار مقابل سپاهان و مس رفسنجان به گل خود رسید و تعداد کلین شیت های خود در فصل جاری لیگ برتر را به عدد 6 رساند.

دروازه بان پرسپولیس که در صدر جدول بیشترین کلین شیت در لیگ بیست و دوم قرار دارد رقیبی را در کنار خود می بیند. حسین پورحمیدی، دروازه بان جوان آلومینیوم اراک که سابقه حضور در تیم استقلال را در کارنامه خود دارد و پس از ناکامی فصل گذشته در دوئل با حسین حسینی، حالا امیدوار است بتواند با علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس رقابت کند. در کورس بیشترین کلین شیت و صاحب دستکش طلایی لیگ بیست و دوم شد.

بیرانوند در 3 فصل متوالی در لیگ شانزدهم، هفدهم و هجدهم دستکش طلای فوتبال ایران را به دست آورد و در لیگ بیست و دوم نیز کسب چهارمین دستکش طلای دوران فوتبالی خود را هدف قرار داده است. پس از علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی که با 6 کلین شیت پیشتاز هستند، کریستوفر کنت دروازه بان فولاد به همراه حمید لک، علیرضا حقیقی و حبیب فراباسی با 5 کلین شیت حضور دارند.

حسین حسینی که فصل گذشته موفق شد با 17 کلین شیت دستکش طلای لیگ بیست و دوم را از آن خود کند، با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دیدار شب گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان، تعداد کلین شیت های خود در فصل جدید لیگ برتر را به عدد 4 رساند تا امیدوار به ادامه بازی ها باشد. فصل و رسیدن به ماندن در صدر جدول با بیشترین کلین شیت در لیگ بیست و دوم. پیام تاسین دروازه بان ملی پوش سپاهان در 6 بازی حرفه ای خود 3 کلین شیت به ثبت رسانده است.

منبع: Football360

دیدگاهتان را بنویسید