گزینه استقلال رقیب سرسخت علیرضا بیرانوند است

گزینه استقلال رقیب سرسخت علیرضا بیرانوند است

علیرضا بیرانوند باز هم کلین شیت کرد و موفق شد در دیدار مقابل گل گهر برای سومین بازی متوالی کلین شیت کند. بیرو در 6 بازی اخیر پرسپولیس آمار بسیار خوبی داشت و در سال جدید و طی 6 پیروزی متوالی پرسپولیس در بازی مقابل مس کرمان تنها یک بار دروازه اش باز شد. با وجود این آمار بیرو هنوز مطمئن نیست که عنوان دستکش طلایی لیگ 22 را به دست بیاورد چرا که رقیب سرسختی به نام حسین پورحمیدی دارد که قدم به قدم به این مقام رسید و توانایی بالایی را به نمایش گذاشت.

اگرچه بسیاری معتقدند کسب این آمار در تیم هجومی پرسپولیس در مقایسه با تاکتیک های دفاعی آلومینیوم، بیرو را در جایگاه شایسته تری قرار می دهد، اما هرگز نمی توان این تعبیر را جدی گرفت. چون نگه داشتن دروازه تیمی مثل آلومینیوم در 17 بازی آسان نیست و پورحمیدی با این آمار نشان داد که چه پتانسیل بالایی دارد.

با این حال، دروازه بان آلومینیوم هفته گذشته مانند دروازه بان پرسپولیس کلین شیت نداشت و هر دو با 17 کلین شیت در صدر جدول کلین شیت قرار گرفتند.

حالا در هفته پایانی رقابت ها علاوه بر مشخص شدن عنوان قهرمان لیگ، وضعیت این رکورد انفرادی نیز مشخص می شود و در نهایت یکی از این دو دروازه بان به عنوان بهترین دروازه بان لیگ های 22 گانه شناخته می شود. .

پرسپولیس در هفته پایانی در قائم شهر میهمان نساجی خواهد بود و آلومینیوم در اهواز به مصاف فولاد می رود.

لازم به ذکر است بیرانوند در 3 فصل آقای کلین شیت بوده و در صورت کسب این عنوان در این فصل رکورددار این عنوان در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید