نشست فوق العاده اتحادیه عرب برای بررسی حمله جنایتکارانه یمن به امارات

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802495

اتحادیه عرب نشست اضطراری برای بررسی عملیات جنایتکارانه اخیر یمن علیه امارات برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه عرب یکشنبه (فردا) نشستی را برای بررسی عملیات جنایتکارانه اخیر یمن علیه امارات در سطح نمایندگان دائمی کشورهای عضو اتحادیه به ریاست کویت برگزار می کند.

احمد البکر، نماینده دائم کویت در اتحادیه عرب و رئیس شورای اتحادیه گفت: نشست اضطراری به درخواست امارات و با موافقت کویت و تعدادی از کشورهای عربی برگزار خواهد شد.

به گزارش وب سایت الخلیج آنلاین، البکر افزود که در این نشست درخواست امارات «در مورد حمله تروریستی هوتوها به تأسیسات غیرنظامی در ابوظبی» بررسی خواهد شد.

پس از هشدارهای مکرر صنعا به ابوظبی مبنی بر مداخله در امور داخلی یمن و تلاش برای کاهش تنش، رسانه های اماراتی دوشنبه گذشته گزارش دادند که بخش هایی از این کشور مورد حمله قرار گرفته است.

محمد البهیتی، یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله در یمن به العربی گفت: توافقی بین عربستان و امارات وجود دارد که عربستان بر تمامی استان های جنوبی یمن از جمله شبوه تسلط یابد. او تسلیم امارات خواهد شد و در مقابل امارات تمام توان نظامی خود را مانند گذشته خواهد داشت. [در یمن] “کار خواهد کرد.”

البهیتی هشدار داد: بنابراین به امارات توصیه می کنیم که به اقدامات تنش آفرین خود ادامه ندهد، زیرا در صورت ادامه این تنش، یمن مجبور به حمله به عمق خاک خود خواهد شد. – ما در حال جنگ هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید