نشست نشست معاون رئیس جمهور مقابل فدراسیون فوتبال / مبارزان با گیشه باز!


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808658

معترضان هلدینگ نایب رئیس فدراسیون فوتبال مسیر سئول را در پیش گرفتند و مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تحصن کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخاب شهره موسوی، مدیرعامل هلدینگ بادران به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، یکی از آن تصمیمات عجیبی بود که شهاب عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال گرفت.

موسوی به دلیل فعالیت تیم شکست خورده و جنجالی بادران و البته شرکت بدنام کینگ مانی، به شدت درگیر حواشی بود و همین امر باعث شد از بدو ورود به ساختمان گرانیتی سئول، فعالیت اقتصادی او در فوتبال گسترش پیدا کند.

چندی پیش برخی رسانه ها از بازداشت همسر و شریک تجاری موسوی بر سر مسائل اقتصادی کینگ مانی خبر دادند. حتی برخی مدعی شدند که نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ممنوع الخروج شده و مدت زیادی است که سر کار نبوده است. شایعاتی که موسوی بعدا آن را تکذیب کرد.

اما چندی پیش برخی از مالباختگان شرکت رمزارز کینگ مانی با شکایت و تجمع در مقابل ساختمان این شرکت، از قوه قضائیه خواستند با مدیران این شرکت برخورد کند.

نکته عجیب اینجاست که وسعت این اعتراضات ظاهرا به ساختمان فدراسیون فوتبال هم رسیده است. ظاهرا بازنده ها از تجمع مقابل ساختمان که همیشه تعطیل است، ناامید شده و مسیر سئول را در پیش گرفتند و مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال نشستند.

از قضا معاون رئیس جمهور که با این زندگینامه طلایی و مدیریت این هلدینگ رسوا وارد سئول شده، اکنون پرچم مبارزه با فساد را برافراشته و یکی از پنج عضو هیئت مدیره است که نامه استعفای عزیزی هادم را امضا کرده است. همان مدیری که پرونده مفتوحه اش برای اموال گمشده مزرعه اش در راهروهای دادگاه از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می شود!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید