نشست وزرای خارجه زنان جهان برای بررسی ناآرامی ها در ایران


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904621

وزیر امور خارجه کانادا در اقدام مداخله جویانه دیگری از برگزاری نشست وزرای امور خارجه زن در سراسر جهان برای گفتگو در مورد آشفتگی در ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که وزیران امور خارجه زن در سراسر جهان امروز نشستی مجازی برای بررسی ناآرامی های اخیر در کشورمان خواهند داشت.

به گزارش گاردین، دفتر وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد: ملانی جولی امروز (پنجشنبه) در نشستی مجازی با 14 وزیر امور خارجه زن درباره وضعیت زنان و حقوق بشر در ایران گفتگو خواهد کرد.

دفتر وزیر امور خارجه کانادا در سخنانی مداخله جویانه تاکید کرد که این دیدار با هدف هماهنگی تلاش ها و اهداف و حمایت از مردم ایران برگزار شد.

جولی در پیامی مداخله جویانه گفت: من و همکارانم گرد هم می آییم تا از ایران بخواهیم به انواع خشونت و آزار و اذیت علیه مردم به ویژه زنان پایان دهد.

به گفته یک منبع دولتی در کانادا، وزرای خارجه آلمان، شیلی، نیوزلند و نروژ از جمله افرادی هستند که در این نشست 14 نفره شرکت خواهند کرد.

روز گذشته کانادا در ادامه همکاری با آمریکا و برخی کشورهای غربی، برخی افراد و نهادهای دولتی را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید