نشست کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809494

مدیرکل دفاتر اروپایی و آمریکایی سازمان توسعه تجارت ایران از تشکیل جلسه کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان به ریاست وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان توسعه تجارت ایران) در روزهای آینده خبر داد.

محمدرضا کریم زاده از تشکیل جلسه کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان توسعه تجارت ایران) در روزهای آینده خبر داد و گفت: چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان در تهران برگزار می شود. در روز اول و دوم اسفند ماه سال جاری.

وی افزود: با توجه به دستور کار این نشست، کمیسیون های کارشناسی مربوطه در روزهای اخیر بین ادارات ذیربط دو کشور تفاهم نامه ای را برای کمیسیون مشترک در زمینه های اقتصادی، سرمایه گذاری، گمرک، حمل و نقل، انرژی تهیه کنند. . ، بهداشت، علم و فناوری، فرهنگ، گردشگری و کشاورزی و مذاکرات پرباری صورت گرفت.

مدیرکل دفاتر اروپایی و آمریکایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به اهمیت تقویت روابط بین بخش خصوصی دو کشور، کنفرانس فرصت های تجاری بین دو کشور روز دوشنبه برگزار می شود. 2 اسفند صنعت و معدن.«و کشاورزی ایران صورت می گیرد.

کریم زاده در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و ازبکستان، افزود: ازبکستان یکی از کشورهای مهم و مقصد صادراتی ایران است و صادرات به این کشور در ماه های اخیر رو به رشد بوده است.

انتهای پیام/
منبع: شاتا

دیدگاهتان را بنویسید