نصیحت همسر رئیسی درباره آخرین اظهارات پدرش

نصیحت همسر رئیسی درباره آخرین اظهارات پدرش

روز جدید عصر ایران در یادداشتی انتقادی به سخنان اخیر امام جمعه مشهد و پدر همسر رئیس جمهور اشاره کرد که بخشی از آن را در ادامه می خوانید.

در بخشی از این یادداشت آمده است:

* نفرت یک خیابان دو طرفه است و وقتی نفرت به مردم سرایت می کند، آنها و اطرافیانشان نیز نفرت متقابل ایجاد می کنند.

* چند روز پیش حجت الاسلام محمدرضا زائری فاش کرد که مدام در خیابان ها به خاطر لباس روحانی که بر تن داشته به وی توهین می شود و اخیرا نیز فیلمی از آزار و اذیت یک روحانی در فضای مجازی منتشر شده است.

*البته توهین هر انسانی از جمله روحانیت نادرست و مذموم است، اما آیا حداقل برخی از این رفتارها ریشه در همان کینه هایی ندارد که متأسفانه برخی مبلغان مرتکب می شوند؟

* همین دو روز پیش، خانم جمیله علم الهدی، دختر حاج الاسلام سید احمد علم الهدی و همسر سید ابراهیم رئیسی گفتند که هیچ کتابی درباره زنان از دیدگاه اسلام در خارج وجود ندارد. وی با ابراز تأسف از جایگاه زن از دیدگاه اسلام، ابراز تأسف کرد و حتی گفت: صد روز دیگر همسر رئیس جمهور زیمبابوه می آید و کتابی نداریم که به زبان بیاید. از معصوم یا قرآن در این زمینه.

* خطاب به ایشان می گوییم کتاب زنان از زبان معصوم(ع) و قرآن را به زبان خارجی ارائه کن! فعلا مراقب باشید ترجمه سخنان ابوگرام به دست مهمانان از جمله همسر رئیس جمهور زیمبابوه نرسد که اگر بیایند و فکر کنند ابراز نفرت از زن بی حجاب جزو فرهنگ اسلامی و ایرانی است. ایران و اسلام آسیب خواهد دید.

دیدگاهتان را بنویسید