نصیحت به یحیی; پرسپولیس باید در جذب مهاجمان مثل استقلال عمل کند

نصیحت به یحیی;  پرسپولیس باید در جذب مهاجمان مثل استقلال عمل کند

سهراب عطیری درباره شرایط نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس و بازیکنان جدید این تیم گفت: پس از گذشت چندین سال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مشکلی نداشت. برخلاف 5-6 سال گذشته که یا پنجره بسته بود یا پول نداشتند، امسال عملکرد خوبی داشت. نمی گویم طوفان بود، اما باشگاه خیلی خوب کار کرد و بازیکنان خوبی به خدمت گرفت.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید فوق العاده هستند و بیشتر بازیکنان ملی پوش هستند. فعلا با نقل و انتقالات انجام شده حداقل هواداران تا شروع فصل خیالشان راحت است و باشگاه بازیکنان مورد نظر مربی را به خدمت گرفته است. یک تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد و هواداران به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند. پرسپولیس خیلی بزرگ است و می خواهد دوباره قهرمان شود. بچه ها هم شرایط تیم را می دانند و امیدوارم با توجه به نامشان برزگ، عملکرد خوبی داشته باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره کمبود مهاجم در این تیم گفت: اینطور نیست که در خط حمله ضعف داشته باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم. پرسپولیس پارسال هماهنگی لازم را نداشت. در فاز هجومی مهدی ترابی، امیری و رفیعی را داریم اما چون هواداران از پرسپولیس فقط قهرمانی می خواهند، به یک مهاجم نوک نیاز داریم. مهاجمی که باید برای آن پول پرداخت شود. یک تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد و باید هزینه کند. سال گذشته ما تعداد زیادی بازیکن داشتیم که اصلا خوب نبودند. اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم باید سرش بالاتر از بومی هایش باشد. باید یک بازیکن خارجی خوب بیاوریم که حرف و سنت نداشته باشد. یک زمانی در پرسپولیس ابراهیم توره بود که تا گردن بالای فوتبال ما بود و در نهایت به موناکو رفت. آوردن یک مهاجم درجه دو بی احترامی به بازیکنان خودمان است. اگر قرار است بازیکنی وارد زمین شود و در 10 بازی حتی یک گل هم نخورد، چه فایده ای دارد؟

اعتزیگیری گفت: استقلال هزینه کرد و پارسال یمگا و دو سال پیش دیاباته آورد و جواب دادند. پرسپولیس هم باید این کار را بکند. الان پول زیادی در فوتبال خرج می شود و جان بازیکنان تلف می شود. اما باید اینجا هم خرج شود، زیرا هواداران انتظار آن را دارند. به جای خرید سه کفش بی کیفیت به قیمت پنج میلیون؛ بهتر است یک کفش خوب و بادوام یا همان قیمت تهیه کنید. بیایید یکباره خرج کنیم تا مفید باشد، نه اینکه سه بازیکنی را بگیریم که به درد نخورند. بازیکنان خوب زیادی تا الان وارد زمین شده اند و با تمام احترامی که برای مهاجمانمان قائلم، اگر یک تمام کننده خوب بیاوریم تیم ما پر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید