زارع: برخی در ملوان فقط می دوند و می دوند!/پرسپولیس هم در جذب مهاجمان خانگی ناکام ماند

مازیار زارع پس از شکست 3 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این برد را به استقلال تبریک می گویم و به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم، در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم و با هر دو گل موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد شد. استقلالی ها برنامه پاس های کناری و ضربه ایستگاهی داشتند و در هر دو نوبت به گل رسیدند. در ضدحملات هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم، متاسفم که تسلیم شدیم، اما خسته نباشید به بازیکنانم می گویم.

وی در خصوص اینکه سرمربی استقلال قبول نکرد که تیمش در این بازی دو گل دیگر به ثمر برساند، گفت: آنها بازی را بردند و طبیعی است که این سوال را قبول ندارند. دوست ندارم در مورد تیم استقلال صحبت کنم. صحبت در مورد ملوان حرفه ای تر است. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اگر درصد حساب کنیم درصد بالایی از موقعیت های گلزنی داشتیم. گفتم اگر باهوش باشیم می توانیم خوب باشیم. در نیمه اول کاملا هوشمندانه بازی کردیم و می دانستیم چه می خواهیم و اگر بازیکنان می توانستند عرض زمین را ببندند، در ارسال های حریف دخالت می کردند. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و فوتبال خوبی بازی می کند. ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم گل دوم را بزنیم. بعد از عقب افتادن 2 بر 1 می توانستیم به گل برسیم اما در نهایت شکست خوردیم و به حریف تبریک می گویم.

سرمربی ملوان درباره کمبود امکانات در ورزشگاه و تاثیر کمبود جمعیت بر تیم ملوان گفت: مسئولان باید پاسخگوی این موضوع باشند چرا که ما را تنها گذاشتند و گرفتار این وضعیت شدند. عده ای زحمت کشیدند تا ورزشگاه را تمام کنند و نمی توان از این مشکل چشم پوشی کرد. نمی‌خواهم اسم‌ها را بیاورم تا از دستشان برود، اما متأسفانه برخی افراد بی‌خیال می‌دوند و می‌دوند و یک ملوان وجود دارد.

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان مارینرز در نیمه دوم و اینکه فصل بدنسازی بود یا موضوع دیگری، گفت: چرا اینطور می گویید ما در نیمه دوم دو موقعیت گل داشتیم که از دست رفت. یک سری سوال قابل مقایسه نیست. من اهل بهانه گیری نیستم در نیمه اول 10-9 بازیکنان فصل گذشته ما در لیگ یک بازی کردند. در طول مسابقه فرصتی به حریف ندادیم اما من با آن دیدگاه موافق نیستم و مولان رفته رفته رو به بهبود است و کرک نمی کنیم. امیدوارم چند بازیکن به ما اضافه شوند.

سرمربی ملوان گفت بازیکنان شما از نظر روحی برای رویارویی با استقلال آمادگی نداشتند. فوتبال همین است، بازیکنان حریف هم چند موقعیت گلزنی را از دست دادند. این فوتبال است. در یکی دو موقعیت تمرکز لازم را نداشتیم که باید بیشتر با بازیکنان کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان مورد نظر شما در فصل نقل و انتقالات جذب شدند یا خیر، گفت: واقعیت این است که ما بر اساس بضاعت خریدیم، کدام مربی، کدام تیم دوست ندارد بازیکنانی مثل استقلال جذب کند. هرگز استقلال را اینقدر پربار ندیده بودم. بر اساس آنچه داشتیم کمک گرفتیم.

زارع در خصوص اینکه بازیکنان خارجی به ترکیب شما اضافه خواهند شد، گفت: به دنبال جذب مهاجم هستیم. فوتبال ما با کمبود مهاجم مواجه است و جذب مهاجم سختی های خود را دارد. بعضی تیم ها یک مهاجم دارند یا بدون مهاجم می روند اما تیم های دیگر 8، 9 مهاجم دارند. این فوتبال ایران است. یک سری اتفاقات در آن رخ می دهد که طبیعی نیست. اگر گزینه ایرانی را مد نظر دارید، آن را به ما معرفی کنید، اما واقعاً مهاجمان کمی هستند و پرسپولیس هم به دنبال مهاجم بود اما ناکام ماند. ما هم به دنبال یک مهاجم خارجی خوب هستیم.

سرمربی ملوان درباره عملکرد خوب بارانی بازیکن تیمش گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند. بارانی کاپیتان تیم ما است و بازیکن باتجربه ای است و همه باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم. در مورد گل سوم استقلال هم باید بگویم که زمان تمام شد اما خیلی مهم نیست و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید