مجیدی بدون نصیحت و دستور رفت

جدایی فرهاد مجیدی و حضور او در امارات شایعات زیادی را درباره استقلالی ها ایجاد کرده و گمانه زنی های مختلفی در فضای مجازی و رسانه های غیررسمی مطرح شده است.

یکی از مواردی که در فضای مجازی مطرح می شود این است که دستورات و توصیه هایی باعث شده فرهاد مجیدی از استقلال جدا شود اما این در حالی است که باشگاه استقلال همچنان بر عقد قرارداد سه ساله تاکید دارد و مشکلی برای ادامه همکاری دو طرف ندارد. . وجود ندارد

با وجود ناراحتی این اتفاق و توافق مجیدی با اماراتی ها که به نظر نمی رسد محدود به چند روز اخیر باشد، مدیران باشگاه با وجود قرارداد موجود قصد ادامه این همکاری را ندارند. از این رو قرار است امروز جلسه ای با حضور مدیران ارشد باشگاه برای بررسی انتخاب کادرفنی فصل آینده برگزار شود.

یکی از موضوعاتی که مدیران باشگاه استقلال مطرح کرده اند، انتخاب سرمربی خارجی برای حضور در لیگ بیست و دوم است که هنوز گزینه ای برای این موضوع وجود ندارد و به همین دلیل قصد دارند در این جلسه به بررسی گزینه های مختلف خارجی و ایرانی بپردازند و بررسی کنند. در همین راستا خبری مبنی بر سفر مصطفی آجورلو مدیرعامل و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه به دبی برای مذاکره با چند گزینه خارجی منتشر شد اما این سفر در واقع برای کارهای زیربنایی در نظر گرفته شده بود که هم اکنون انجام شد. به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید