نظارت بر نانوایی ها و مراکز تحویل سایر اقلام در خراسان جنوبی با قدرت انجام می شود


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838321

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

اشرفی با بیان اینکه توزیع کالا در دو نوبت در خراسان جنوبی برنامه ریزی شده است، گفت: نظارت بر نانوایی ها و مراکز تامین سایر اقلام استان از طریق برق انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اشرفی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با هاورستان بر استفاده کامل از سهمیه کالاهای اساسی استان تاکید کرد و اعلام کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، توزیع کالاهای مورد نیاز در روستاها و شهرها

وی افزود: نیاز است مدیریت دانش بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت به منظور تبادل دانش و اطلاعات در حوزه مدیریت بازار ایجاد شود.

اشرفی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت باید اطلاعات شرکت های توزیع سازمان جهاد کشاورزی را ارائه کند و همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این طرح را به درستی اجرا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت بر نانوایی ها و مراکز عرضه سایر اقلام از سوی مسئولان انجام می شود، گفت: در صورت تخلف نباید هیچ گونه اغماض با افراد بخواهد. با کالاها به شدت رفتار خواهد شد.

اشرفی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پایش مستمر وضعیت بازار در این ایام، جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار باید روزانه برگزار شود.

به گفته سخنگوی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در خراسان جنوبی، با درخواست وزارت کشور، ذخایر اقلام و کالاهای اساسی استان برطرف شد و مشکلات و کمبودهای این روزها باید برطرف شود. منعکس شده و روزانه نظارت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید