نظر فیضه هاشمی در مورد انتخابات امسال

نظر فیضه هاشمی در مورد انتخابات امسال

فضه هاشمی از اصلاح طلبان خواست در انتخابات شرکت نکنند.

فائزه هاشمی در یادداشتی با عنوان «چرا در انتخابات شرکت نمی‌کنید؟» خطاب به «اصلاح‌طلبان و هرکسی که هنوز دلش برای حفظ نظام» است، گفت که نباید در انتخابات شرکت کنند.

در این یادداشت که در فضای مجازی منتشر شده و روزنامه اصولگرای جوان نیز به بخشهایی از آن اشاره کرده است، این نظر بیان شده است که جریانی که اکنون دولت و مجلس را در دست دارد «با تغییر، تحریف، تفسیر و تفسیر الفاظ وجود و توجیه می کنند. ارائه شما آنها قوانین و نهادها را از عملکرد و پویایی تخلیه و آنچه ناعادلانه و نادرست ایجاد کرده اند تقویت می کنند. او می گوید که «اینگونه لباس فاخر قانون می پوشند».

خانم هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس پنجم بود. او که از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران ساختمان بود، قبل از انتخابات 1400 در انتخابات شرکت کرد و در آن انتخابات گفت که «اگر پدرم زنده بود از همتی حمایت می کرد». این سخنان تشویقی برای شرکت و رای دادن به عبدالناصر همتی تعبیر شد. همتی از اعضای حزب کارگزاران است.

فائزه هاشمی در یادداشت اخیر خود با تاکید بر دفاع از آنان و جلب توجه به «توجه به این روندها»، تصریح کرد: «نهادها زمینه ساز حفظ کرامت انسان ها هستند».

وی احساس مسئولیت «مردم و بالاتر از اموال» را خواستار شد و به نکاتی در این باره اشاره کرد.

دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از بی توجهی به آرمان های انقلاب، جلوگیری از انحراف، توجه به عدم ظهور اسلام، آزادی و عدالت و منافع ملی انتقاد کرد.

به گزارش جوان فضه هاشمی می نویسد: «زمانی است که بودن و نبودن هم ارزش دارد. حفظ نهادهای دموکراتیک هزینه دارد. هرگونه حضور در انتخابات آتی با دروغ و ریا همراه است. در شرایط کنونی گفتار درمانی فاقد اصالت و جذابیت است و مردم دیگر اهمیتی نمی دهند که کدام حزب سیاسی در قدرت باشد. اگر جور دیگری عمل کنیم، اگر حرف ها را حفظ کنیم، اگر ترجیح دهیم نهاد انتخابات آزاد را به این نهاد متحول نگه داریم، اگر طلسم خود را بشکنیم و با مردم در انتخابات شرکت نکنیم، می توانیم راه حاکمان را بسازیم. با نشر حقیقت، تغییر سیاست و برنامه و در نهایت پس گرفتن قدرتی که به آنها داده ایم دشوار است.

اما به احتمال زیاد حزب خانم هاشمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اواخر سال جاری برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

این روزنامه سخنان این عضو حزب کارگزاران سازندگی را با تیتر «فائزه هاشمی صندلی خالی منافقین را پر کرد!» منعکس کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید