نفرات برتر نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار
اصفهان
خبرگزاری موج


، در آیین اختتامیه این المپیاد ورزشی که در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار شد به نفرات اول تا سوم سه رشته مسابقات همگانی، پرتاب دارت و تیراندازی در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه مدال، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

بر اساس اعلام رای داوران در مسابقات ایستگاهی (آمادگی جسمانی) بخش آقایان مهدی واعظی پور از استان آذربایجان شرقی، محسن امیری احمدآباد از استان خراسان رضوی و قاسم عباسی نژاد از خراسان شمالی به ترتیب بر روی سکوی اول تا سوم ایستادند.

در مسابقات ایستگاهی بخش بانوان فرزانه شجاعی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان،

ندا جدیدی از استان یزد و مریم کمالی از استان خراسان شمالی به ترتیب به مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی نائل شدند.

در مسابقات پرتاب دارت در بخش آقایان امید یزدان پناه از استان یزد، استان گیلان و حسین میرزاییاز استان هرمزگان  و در بخش بانوان فرزانه شجاعی از استان کرمان، اکرم پناهی استان گیلان و سمیه مهرابیان از استان گلستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش آقایان و در رقابت های تفنگ بادی رشته تیراندازی یاسر شکوهیان از استان کهکیلویه و بویراحمد، مهدی قاسمی از استان همدان و محمد امیدپناه از استان یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش تپانچه بادی در بخش آقایان آرش کرمی از استان ایلام مدال طلا، عبدالرسول جاویدی استان کهکیلویه و بویراحمد مدال نقره و احمد عرب نژاد از استان کرمان مدال برنز این المپیاد ورزشی را به گردن آویختند.

در رقابت بخش بانوان مسابقه تفنگ بادی نفر اول ندا جدیدی از استان یزد، نفر دوم مریم معظمی گودرزی از استان مرکزی و فریبا ناصریان آذربایجان شرقی مقام سوم رقابت های تیراندازی این المپیاد ورزشی را به دست آوردند.

همچنین در بخش تپانچه بادی رشته تیراندازی فاطمه مرزی از خراسان شمالی به عنوان قهرمان، فرزانه شجاعی از استان کرمان به عنوان نائب قهرمان و ملیحه سادات مُذّهب از استان یزد به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

به گزارش موج؛ نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با حضور قریب به 100 نفر از 31 استان به میزبانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی کاشان  در سه رشته ورزشی برگزار شد.

المپیاد



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید